Včera mě napadla šílená myšlenka oprášit staré závody co jsem pořádal před asi 15ti lety.
Jede se určitý počet kol na vyznačené oficielní off. trati cca 100min.až to máš odjetý sedneš na kolo a jedeš cca 20-30km
a po návratu do depa vypiješ 3 pivka,no a kdo to má první tak zákonitě vyhrál.
Bude to pro moto nad 180kg.Kdo by se chtěl zůčastnit na lehčí bude mít
delší jízdu na kole.Termín je předběžně na 4.8.2012 a místo Tachov.
Sportu zdar!
Bral bych to pití piva. Možná bych se umístil i na bedně. Jinak to vypadá opravdu zajímavě.
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)
Dnes jsem se byl projet na trati a je to vše v klidu.Budete spokojený.
Harmonogram:
V sobotu dopoledne příjezd a příprava bivaku+techniky.
Ve 14.00 zaváděcí kolo a pak start motočásti.
Po odjetí určeného počtu kol si postupně sedneme na kolo a každý
odjede značenou trasu.Až dorazí zpět čekají na každého 3pivka.
Až všichni dokončí tak to vyhodnotíme,uděláme oheň a dopijeme
ten sud.Vemu radši 2,aby nechybělo.Opečeme si co si kdo přiveze
a rozebereme zážitky.V neděli ráno to rozpustíme.Už se těším
Bikes Triatlon,máme to za sebou!
Tahle extrémní akce mě napadla už před drahně léty,za mojí kariéry na lehkém enduru.
Tenkrát už ani nevím kolik nás na trati bylo,ale moc lidí odvahu nesebralo.
Měl jsem obavu aby se v komunitě těžkých endur nestalo ještě něco horšího.
Vědom si fyzické náročnosti akce jsem proto povolil účast napříč váhovým spektrem
offroadové rodiny a musel vymyslet systém,který by byl alespoň trochu spravedlivý pro
všechny.
Zvolil jsem rozdílný počet kol na 2km crosscountry trati a motorky rozdělil do tří kategorií.
Lehké moto do 180kg jedou 30kol,těžké nad 180 22kol a buldozery nad 230kg 17kol.
Počet kol jsem stanovil měřením časů na trati 3dny před závodem.
Lehké jezdily časy okolo 3min,já lehce pod 4min.a pro buldozery jsem ještě 1min.přidal.
Ostatní disciplíny 20km na kole a 3 pivka na závěr už byly pro všechny stejné.Kdo tohle
vše zvládne nejrychleji vyhraje.
Přišel den „D“a já v obavách vyhlížel kolik že bude lidí ochotných do toho jít.
Pomalu se sjíždíme a nakonec je nás 18!Což je až nečekané.
11 lehkejch,přičemž instruktor se mezi ně zařadil sám,přesto že jel na SE.
5 nad 180kg a 2 buldozery.
Při rozpravě zdůrazňuji vytrvalostní charakter akce a apeluji na opatrnost a ohleduplnost.
Ve 14.00 jedeme zaváděcí kolo aby všichni věděli do čeho jdou a okolo 14.15 startujeme.
Hned v prvním kole padá Poubes a má nějaké zlomeniny,kluka u trati žádám o jeho převoz
do nemocnice a pokračuji v ukrajování kol.Vidím ještě jeden pád a je to shodou okolností
další z famílie Poubesů,ptám se ho na stav,a tenhle je naštěstí v pohodě.Registruji i stojící
SE a vedle smutného Čibuse.Rychké lehkonožky mě párkrát předjíždí,ale i já sbírám pár skalpů.
Nekonečný příběh pro mě končí a odjíždím do depa převléci se na kolo.Vidím jak se Standa
doobléká a vyráží.Nevím v tu chvíli kolikátej vyrážím a dávám se na stíhací jízdu.Hned na
prvním kilometru Standa nesmyslně odbočuje na polní cestu a zařazuje se za mě.Jedu na hranici
svých možností a Standu setřásám.Asi po pěti kilákách předjíždím Čibuse,který se rozhodl trať
pro kola běžet.Na kontrolním bodě se od Mušky dozvídám,že jsem první.Nemůžu uvěřit a makám
dál.Hodně sil mě stojí navážka suti na lesní cestě,která tam dřív nebyla.Nadávám pod vousy
a se zatnutými zuby přejíždím louku za ohradníkem,dochází mi síly a energetický nápoj mi
dělá hroznou žízeň.Standa mě začíná dojíždět.Další kryze přichází ve stoupání lesíkem a při
výjezdu na asfalt mě Standa dojíždí.Mám křeče do stehen a snažím se ho držet stůj co stůj.
Nakonec poslední kamenitej výjezd přežiji v sedle a v cíli má Standa náskok asi 5 vteřin.
Distribuce piva vázne a čekám na pivo asi minutu a to dává soupeři další výhodu.
V téhle disciplíně mám však natrénováno a věřím že Standi zlomím.To se při třetím kousku
daří a vyhrávám asi o 3minuty.Jsem šťastnej!Třetí dojíždí Pardál,kterej přijel jenom na kukačku
a přijal nabídku půjčení kola od Ivety.Na vítěze strácí 14min.
Večer se myslím také vydařil,jen pivo se zdaleka nevypilo,což jsem s ohledem na to že bylo zdarma
nečekal,asi chyběli ti zranění.Vím,že jestli bude nějaké příště tak těžko obhájím.Byl jsem připraven
a využil jsem domácího prostředí,a hlavně nevím co by udělalo kdyby Instruktor zůstal ve váhové
kategorii kam patřil.
Pořadí:
Jméno Čas v cíli Moto
1.Sadílek 16:45 Bmw 650 Dakar
2.Tiky 16:48 Bmw 1150ADV
3.Pardál 16:59 Ktm 990ADV
4.KtmMilan 17:04 Ktm 950ADV
5.Honza 17:10 Ktm 640ADV první z lehkejch
6.Radošek 17:10 Bmw 1200gs
7.Benžo 17:10 Husaberg 501
8.Rumas 17:22 Ktm 640ADV
9.Vojta 17:53 Husaberg TE 300
10.Poubes ml. 17:57 Gas gas 300
11.Instruktor 18:27 Ktm SE 950
12.Doktor 18:27 Ktm 450
13.František 18:53 Bmw X650
Další už nestihli limit,zranili se,nebo nedali všechny disciplíny.