Zdravím. Nikde jsem to nenašel a tak se ptám, jak správně ukotvit motorku v dodávce. přesněji, pojedu malým jumperem se zvýšeným stropem a potřebuju tam ukotvit 2 motorky. tudíž na kraje. a ještě jsem nepřišel na ten správný grif jak to ukotvit. máte tu s tímto zkušenosti?
nejlépe se mi zatím jeví ukotvit motorku pomocí 2 kurt, bez lyžin. na hlavním stojanu (mám homemade svařovaný, masivní) přes přední brejle a přitáhnout to, pak zezadu z podesdlového rámu co nejblíže motoru zase dolů.
co vy nato ?
jinak povezu to 40 km po okrskách druhé a třetí třídy, zatáčky a pak směr ostrava po dálnici, cca 200 km zítřejší pátek.
nějak to zmáknu ale chci se zeptat jestli někdo nemá lepší řešení. dík
If you see the flash, it's already too late
Nedávej to na stojan!!! Normálně bez stojanu, jen na gumách - kolmo k podlaze dodávky a kurtama přitáhnout za rám, brýle, či vidla k podlaze. Ideálně se motorka "ponoří" v tlumičích a přičapne. Nehne s tím ani luterská víra.....
Vyzkoušeno hodněkrát, spolehlivě...
takže stačí to postavit, vzít za brejlema přes vidlice jednou kurtou jakoby do "ýčka" , a vzadu třebas když sundám sedlo přes rám za zadním uchycením centrálu zase do "ýčka" (to je tak krásné slovo, nemůžu se ho nabažit ) ? a nepohne se ? jo je pravda že by to mohlo stačit no.
jinak na toto asi budeme muset být 2 sakryš, jsem doma sám
If you see the flash, it's already too late
...ja som to robil sám, postavil som motku na bočný stojan, uchytil z obidvoch strán vpredu za padáky, priťahovaním som ju vyrovnal, bočák som sklopil, dotiahol aby so trochu ponorila a potom ešte uchytil vzadu tiež z obidvoch strán...viezol som ju cez 400 km a ani sa nepohla
Předek motorek dorazit k přepážce a chytit za padáky nebo za brejle, stáhnout v tlumičích. Asi bych na předek požil na každou moto 2 kurty, zadek pak stačí jen taknějak zlehka, tam ti bude stačit 1 kurta na každou. No a bez stojanu, případně vázat na bočáku a když stáhneš pravou stranu a moto se narovná, sklopit bočák. Jesli máš plechovou přepážku v autě, doporučuju dát před přední kolo karton, ta guma na plechu vydává hrozný zvuky.
Čau, Tom
když jsme vezli tenkrát mého alpíka v dodávce tak jsme ho dali na policajta zařadili rychlost a použili se jen dvě kurty na vyrovnání balancu jednou se to přitáhlu pořádné na stranu policajta a ruhou jako kdybys to chtěl roztrhnout.. kamarád měl ale v podlaze udělané přepravní oka..a jelikož v dodávce měl ještě ponk a svářecí soupravu tak mezi motorku a veškerej bordel šla má matrace z postele stará tedy .-)
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občane
hezký, jelikož povezu 2 tak tam matrace nepřichází v úvahu
ale už vím jak to udělám, jinak oka na uchycení tam jsou taky ale je blbé že jen v rohách a uprostřed podélně, uprostřed na šířku nic není.. mít jen jednu tak si vůbec nelámu hlavu
ale to zmáknu, spíš to bude horší je tam vedle sebe dát
If you see the flash, it's already too late
Kámoš měl ve skříni náklaďáku oka v podlaze a motorky stahoval jen angličákama za stupačku. Byly to ovšem samý endura, takže měly možnost zaháknutí háku anglický matky za stupačku. Za stupačky s gumou to nepujde. Ovšem vezlo se takhle i deset motorek. Jo a zadní kolo bylo šprajcnutý o trámek, ten byl taky napevno a samozřejmě zakvaltováno. A přežil to i V-Strom do Eisenerzu a zpět. Takže pohoda
SUZUKI V-Strom 650