Ahoj, zadělávali jste někdo díry v hliníkoých kufrech? Jeden mi řekl že je lepší je zavařit adruhý že ne, že je doporučuje raději zalepit,, protože při vaření se materiál natahuje.
Co vy na to ?
A když zalepit, tak čím?
edit:
nenapsal jsem to hned napoprvé přesně, myslím tím díry po nýtech, které jsou po 3 držácích kterými se kufry zacvaknuly do nosiče, tento systém nepoužiju. Místo nich tam přijdou klasicky 4 díry a 4 puky.
Upravil Roman2bk dne 26-09-2011 06:53
přelep to americkou páskou, to vydrží a nic se ti rozhodně nenatáhne
A jak tě tak pozoruju, za chvíli budeš zakládat téma o sundávání nálepek z kufru a hned po něm přijde téma, jaký zvolit systém uchycení co
Upravil xx6 dne 23-09-2011 11:16
sledoval jsem tvé duplicitní téma na motorkařích a líbí se mi jak ti rádi lidé se sportama jak zavařit hliníky románe moc to řešiš odpovídal jsem ti na tu otázku už v tom mailu co jsi mi psal včera vše ti zařídím.
já to zakápnu vždy voskem nebo jak píše daliss, americká páska to jistí
nálepky jdou sundat po nahřátí, rýhy rozleštíš lehkou brusnou pastou, šrámy u černých kufrů zamázneš fixem a nerovnosti se dobře srovnají kladivem . Při montáži někdy nejdou kufry zaměnit pravý za levý a obráceně.
Marselus napsal:
Jednoznacne zavařit. Zkušeny tigař ti to zakapne. U tak male diry nemuze byt o nejakem natahovani řeč.
jestli uvás zkušení tigaři něco zakapujou tak potěž pánbuh,zkušenej svařeč ti řekne,že na rovném plechu něco svařovat,třeba jen malou dírku tak se ti rovný plech zdeformuje,obzvláště pak hliník,a 3 díry vedle sebe
osobně bych to přeplátoval plechem,mezi kufr a plát bych dal tenkou vrstvu lepidla kvůli vodě a písku
Marselus napsal:
Jednoznacne zavařit. Zkušeny tigař ti to zakapne. U tak male diry nemuze byt o nejakem natahovani řeč.
jestli uvás zkušení tigaři něco zakapujou tak potěž pánbuh,zkušenej svařeč ti řekne,že na rovném plechu něco svařovat,třeba jen malou dírku tak se ti rovný plech zdeformuje,obzvláště pak hliník,a 3 díry vedle sebe
osobně bych to přeplátoval plechem,mezi kufr a plát bych dal tenkou vrstvu lepidla kvůli vodě a písku
Ja si myslim že jsem dost zkušeny svařeč svařoval jsem léta jen tenké plechy. Ted jsem experimentoval s mými novými kufry a pocitam ze roman mel na mysli dirky po nytech na kufru ktere jsou blizko ohybu kde je kufr zpevneny. Sam jsem nekolikrat menil diry 4mm po zavareni k zadne deformaci nedoslo. Jak bys pak chtel svarovat cele kufry
bez deformace kdyby ti to mala dirka pokroutila. Ja mam kufry rovne a to mam svarovane jak vika tak cele dno zespoda kde je jen rovna plocha.
Upravil Marselus dne 07-10-2011 08:06
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
omlouvám se, že jsem to nenapsal přesně, myslel jsem díry po nýtech po 3 držácích které se zacvakovaly do nosiče, tento systém nepoužiju. Místo nich tam přijdou 4 díry pro ty puky.
Roman2bk napsal:
omlouvám se, že jsem to nenapsal přesně, myslel jsem díry po nýtech po 3 držácích které se zacvakovaly do nosiče, tento systém nepoužiju. Místo nich tam přijdou 4 díry pro ty puky.
No je to jak jsem psal pokud je to blizko ohybu tak by to vadit nemelo ale možnosti tu máš víc stači si vybrat.
Upravil Marselus dne 26-09-2011 08:00
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
pri tom svarovani, zalezi na prohrati materialu v okoli svaru a mnozstvi tepla, ktere tam das.
muze se to pokroutit , ale take to muze okolni material pobrat a deformace nepujde videt.
ddusann - uz to mas zavarene, jen to poslat :-) /byla tam spatna montaz, proto se to uklepalo./