No vy se tomu smějete,ale to děláte chybu.Je jisté že až ten Himalayan přijde do prodeje tak se ho prodá 100%ně více kusů než Afriky Twin.Na druhou stranu by mne zajímalo kolik se těch Afrik prodá v Indii
Pokud to bude za rozumnou cenu, tak je to endurko, jak vyšité....(Samozřejmě se asi nedá srovnávat s nějakou kačenou, ale na obyčejné "blbnutí" to musí stačit)
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)
Enfield je v Indii docela luxusní značka, jezdí tam nejvíc značka Bajaj, příště bych si rači půjčil Bajaj Pulsar, na to mají díly v každé chýši, v Nepálu jsou díly na Enfield drahé a blbě se např. shání i duše v rozměru kol na Enfouše. Mě se podařilo zničit za den 2 náhradní duše a zadelal jsem nám tím docela na problém, motorku jsme nechali u domorodců někde v pralese a jeli shánět nové duše, přijeli jsme si pro ní až za další den. Duše měli v ten moment cenu zlata. Neměli je dokonce ani v "autorizovaném" servisu. Jinak v Indii funglovka R.E. Bullet 500 stojí cca 45000 Kč, hodně tam teď mezi mládeží frčí KTM Duke který se tam vyrábí, mládí co mají prachy si rači koupí Duka 350 to je moderní cikánská mašina. Na tom se jich tam zvládne pozabíjet dost.
http://kysin.rajce.idnes.cz/
to je des ale velebnosti, kdyby to radeji nechali pri starem, ale chlapi chteji asi taky tunit motorky akorat jim z toho neco pada, ale jsou to nedulezite veci asi, dobry off video, chtel bych to vitet jezdit v bahne co ta motorka dela po suchu to jezdi aj pincek
blejdamintxr650r
...však v popisu je uvedeno, že motor bude krmen karburátorem... Celkem zajímavý a hlavně pořád jednoduchý strojek, určitě schopný překonat kdejakou horu, ale do Evropy se přes kopce restrikcí jen tak nedostane...