Zdarvím, kucí nemáte někdo cívku a kabely na zapujčení, můj drobek ne a ne hodit jiskru...už začínam pomalu šílet
počasí je nádherné a já mám letos 0km
nebo nemáte někdo rozdělané moto, že bych se stavil se svojí cívkou na zkoužku.
Upravil Kujavan dne 27-03-2011 09:43
Od strachu se mi srdce svírá, když tůruju pionýra.
Vy jste se v tom zase vrtal pane doktore,že jo. Sorry,ale nešlo odolat
[youtube]5O_oZPrNBZg[/youtube]
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Projdi si ještě jednou kabely, je to podezřelé že ti to udělalo po ,,zásahu"
Co to máš za model? Třeba Kavu? Nebo Triumph?
Jestli nemám náhodou doma někde schématko, ať si zkontroluješ zapojení. A nabij si baterku.
Počkej to jsi ty s tím rozrbraným 1150?
Tak tady máš manuál na 1150 a nezapomeň zkontrolovat chcípák, jestli ti někde nevisí. A pořádně docvaknout všechny konektory. http://www.edisk.....87MB.html Co jsem to jenom chtěl....?
Dík, už jsem prolez snad 100x ,vše prostřiknul....ale jsem v pasti....svíčky nové, ventily, kalpky,potenciometr,baterka nabitá,
nový benál jen sice 5litru ale to musí stačit si myslím, prostě motor točí a ani nebrkne, ani jedna svíčka neháže jiskru, do cívky jde proud ale dál to změřit nejde. svíčky nejsou mokré od benálu ale do vstřiku benál jde. přestal svítit neutrál.....tak startuji přes spojku.
tak jdu potěch cívkách kablech ..kde není jiskra a benál tak tam to nemůže spalovat.
Od strachu se mi srdce svírá, když tůruju pionýra.
Jestli ti nesvítí neutrál tak si rozhodně zkontroluj spínač na stojanu. A proč ti nesvítí ten neutrál? Začni od toho. Někde jsi přerušil obvod, a nevěřím že je špatná cívka.
Co jsem to jenom chtěl....?
Mě to jednou dělal spínač na spojkové páčce, ale nevim, jak to má pořešené BMW. Jo a čidlo neutrálu bude někde v motoru,tak bych číhnul na kabely k němu. Některý motorky bez toho, aby měli zařazený a hlášený neutrál prostě nestartujou.
edit: mluvil jsem s kamarádem, co má GS1100 a měl stejný problém. Zároveň mu kleknul spínač neutrálu a spínač na spojce. V zimě mu to zoxidovalo a na jaře nenastartoval. Dal to do servisu obojí vyměnit. Stálo to asi 3500,-. Když by ti to pak kleklo někde na cestách, tak bys byl asi nahranej.
Upravil nuclearB dne 27-03-2011 19:33
Triumph Tiger 800 XC
čidlo na spojce jo Ok jsem ho odpojil a ani startér se neprotočil, zapl ho hned makal. stojan je taku v poho když ho vyklopíš tak nenaběhne zase čerpadlo..sklopím a saje. kdyby bylo čidlo neutralu špatné tak jak ho obejdu ..má ten neutrál pojistku nebo rele???
jinak čidlo jsem rozdělal, jsou tam tři díry z toho jen dva kolíčky na pružinkách....nechybí tam jeden???
ale mačkám spojku při startu tím obejdu ten neutrál, né?
s rychlostí a spojkou jde taky nastartovat
jinak jsem měřil kabely mají napsané 5kohmu...jedem má 5,3 a druhý 7 a cívka má mít 2-4 ohmy a já mám 6,3
ale kdoví jak ten mulťak měří
Upravil Kujavan dne 27-03-2011 20:28
Od strachu se mi srdce svírá, když tůruju pionýra.
Když opravil ten spínač na spojce, tak mu to natočit šlo akorát mu nesvítila kontrolka N. Osobně ti s tím takhle moc neporadim, protože v BMW se nevyznám. Zeptej se spíš na GS fóru. Co máš přesně za typ? Ještě tušim, že u nových GS řeší nějaký takovýhle problém odpojením a připojením baterky.
Triumph Tiger 800 XC
Hele co jsi měl všechno rozebrané? Halův snímač je pěkný prevít, často má zuhelnatělé kabely. Je to ůplně ztvrdlé, a jak s tím trošku zahýbeš tak ho zlomíš. tak jestli jsi ho odpojoval nebo tahal, může to být i on. A pokud vše ostatní jsi zkontroloval, a vše sedí vypadá to na něj.
Dvěma drátkama se neděs, propojují jen jeden, to stačí. Kostru nebudou zbytečně tahat tam a zpět.
Kouknu a hodím ti odkaz na téma s Halovým tam je něco víc.
Co jsem to jenom chtěl....?
http://www.bmwgs....ost_125252
Ale ten kde je toho víc, nemůžu najít. Je tam pěkně popsaná oprava kabeláže. Myslím od Bohumila. Dej dotaz přímo tam. Někdo ti to hodí.
Co jsem to jenom chtěl....?