MITAS E-10
|
xx4 |
Přidané 19-11-2012 19:18
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
kinus napsal:
Pavle to co jse Ti stalo v tom výjezdu mě upřímně moc mrzí , ale nedávám Ti za pravdu v sobotu jsem jel ten výjezd 2x nahoru a dolu , obuté dobré pneu , ale je tam spousta velkých kamenů je to hodně technický výjezd musí tam člověk hodně uvažovat kde jede , ale stačilo aby mě nakopl nějaký balvan ze stopy a mohlo jse mi stát uplně stejné to co Tobě a nemyslím si že by mě rychlost zachránila a myslím že ne každý jse pustí s 200kg. motorkou do takového vyjezdu toto bych už řadil do kategorie hard off . , než lehčí terén , a jinak na tvoje zminované a chválené savy kouknu když je tak chválíš . Díky za tip . Škoda , že jsi svoji lc8 prodal , rád bych jse stebou někdy projel
No já ten výjezd jel několikrát a dá se říct,že pokaždé na jiných gumách .Se Savama s prstem v nose a ještě jsem z toho měl vánoce ,kombinace zadní Sava a přední AC10 taky na pohodu i když jsem se musel v půlce vyhýbat několika kamenům po Qwertovi
Předek AC10 a zadní MOTOZ bez problémů.
U kombinace předek TKC a zadní MOTOZ jsem si "vydělal" a že to nebude OK jsem cítil už pod kopcem,kde mi předek podjel hned ze startu.
Na přední TKC jsem nadával už dlouho před tím,akorát mi bylo líno zajet do shopu pro AC10 a přezout. Jezdil jsem hodně sám na kochačku po šotolinkách a TKC podjížděla fakt hodně i při poklidném způsobu jízdy.Když si zpětně promítnu svoje ježdění na LC8,tak pokud jsem hodil mrchu,bylo to na TKC.Teda pokud nepočítám koupání v potoce na začátku loňské zimy,ale to bylo málo gazu a pak krátká noha...
Každopádně mám TKC na dlouho zařazené do kategorie -"na rozbití čumáku"
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
xx6 |
MITAS E-10
Přidané 19-11-2012 19:30
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
no ono je to o tom, že E10 a E07 jsou zejména cestovní gumy, že a proto jejich chování v terénu nejde porovnávat s krosovýma či jinýma gumama určenýma pro terén. Holt je to kompromis. a žádný kompromis není dobrý ve dvou věcech. výdy je to něco mezi. ale zas představa, že na krosových gumách jedu dovolenou, kdy třeba 2/3 celkové cesty jedu po asfaltu a nebo mám dovolenou o nájezdu přes 10 tis km... no nevím. Ale to je můj názor Třeba mi ho tu někdo vyvrátí Nebráním se tomu.
za sebe jen můžu říct, že E07 se mi jeví jako daleko lepší volba než E10. projedu s nima pořád to samé, co s E 10 a nájezd mají lepší. TKC bylo lepší, mělo větší nájezd ( porovnání s TKC). a E09 už jen na zadek, na předek bych ji nebral (19" kolo)
Upravil xx6 dne 19-11-2012 20:03 |
|
|
|
qwert |
MITAS E-10
Přidané 19-11-2012 19:47
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
daliss napsal:
no ono je to o tom, že E10 a E07 jsou zejména cestovní gumy, že a proto jejich chování v terénu nejde porovnávat s krosovýma či jinýma gumama určenýma pro terén. Holt je to kompromis. a žádný kompromis není dobrý ve dvou věcech. výdy je to něco mezi. ale zas představa, že na krosových gumách jedu dovolenou, kdy třeba 2/3 celkové cesty jedu po asfaltu a nebo mám dovolenou o nájezdu přes 10 tis km... no nevím. Ale to je můj názor Třeba mi ho tu někdo vyvrátí Nebráním se tomu.
za sebe jen můžu říct, že E07 se mi jeví jako daleko lepší volba než E10. projedu s nima pořád to samé, co s E 10 a nájezd mají lepší. TKC bylo lepší, mělo větší nájezd. a E09 už jen na zadek, na předek bych ji nebral (19" kolo)
Není vcelku co vyvracet.. |
|
|
|
Marselus |
MITAS E-10
Přidané 19-11-2012 20:02
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Chlapi já se s tím litrovým stromkem nikde záměrně do měkého pouštět nebudu. Šlo mi spíš o pneu s vysokým nájezdem ale zase aby nějak neustřelovalo v zatáčkách a když to občas protáhnu nějakou zkratkou přes louky pole atd tak se mi prostě hlavně ta k-60 přední( totéž jako 07 přední )zdála slabá a i na mokré trávě s tvrdým povrchem. Jak tancuje trochu zadek tak s tím se dá jet ,ale jak ustřelí předek tak ......
TKC v předu a 07 v zadu muže být dobrá volba stejně asi jako to karoočko.
Upravil Marselus dne 19-11-2012 20:15
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
xx6 |
MITAS E-10
Přidané 19-11-2012 20:06
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
osobně sem viděl jezdit E07 i v písku Je pravda, že dotyčný něco v terénu odježděného má, páč já s E10 padal jak zralá hruška, zatím co on byl řekněme v pohodě |
|
|
|
Joe |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 07:49
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
daliss napsal:
no ono je to o tom, že E10 a E07 jsou zejména cestovní gumy, že a proto jejich chování v terénu nejde porovnávat s krosovýma či jinýma gumama určenýma pro terén. Holt je to kompromis. a žádný kompromis není dobrý ve dvou věcech. výdy je to něco mezi. ale zas představa, že na krosových gumách jedu dovolenou, kdy třeba 2/3 celkové cesty jedu po asfaltu a nebo mám dovolenou o nájezdu přes 10 tis km... no nevím. Ale to je můj názor Třeba mi ho tu někdo vyvrátí Nebráním se tomu.
za sebe jen můžu říct, že E07 se mi jeví jako daleko lepší volba než E10. projedu s nima pořád to samé, co s E 10 a nájezd mají lepší. TKC bylo lepší, mělo větší nájezd ( porovnání s TKC). a E09 už jen na zadek, na předek bych ji nebral (19" kolo)
Naprostý souhlas jen v jednom ti budu polemizovat. E-09 předek. Kdysi jsem ji jezdil a tvrdil o ní co většina. Změnou směsy je to nebe a dudy. Je pravda, že její nájezd je na hranici 6 tkm, ale i v tomto chladném počasí drží bez zjevných problémů až na hranu (doufám, že se dneska nevyválím). Samozřejmě to není na okruhové jezdění, tam se potom nájezd do projevu odskákanosti snižuje. Letos jsem s tím jel Alpy (I,F,Ch) a němci čuměli jak vejři když jsem do nich vždycky vlítnul na čem, že to jedu |
|
|
|
Sergej |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 09:34
|
Člen
Příspěvek: 274
Založený: 14.07.11
|
Marselus napsal:
Chlapi já se s tím litrovým stromkem nikde záměrně do měkého pouštět nebudu. Šlo mi spíš o pneu s vysokým nájezdem ale zase aby nějak neustřelovalo v zatáčkách a když to občas protáhnu nějakou zkratkou přes louky pole atd tak se mi prostě hlavně ta k-60 přední( totéž jako 07 přední )zdála slabá a i na mokré trávě s tvrdým povrchem. Jak tancuje trochu zadek tak s tím se dá jet ,ale jak ustřelí předek tak ......
TKC v předu a 07 v zadu muže být dobrá volba stejně asi jako to karoočko.
Osobne by som do takejto kombinaci nesiel. Aj ked je pravda že nemusí byť zlá. Ja som schválne prešiel ž ,,štuplov" na E07 kvôli tomu že po 6000km sa začne na predku robiť veľký odskok, a tým sa mi značne horšia brzdné vlasnosti- rýchlejšie sa mi predok blokne...
Ked teraz jazdim na 07 v offíku tak necítim až taký rozdiel čo sa týka bočného vedenia v porovnaní s Karoo T..
U mňa stále vyhráva na Stromku- pre viac offiku KarooT a zadok E09.. a cestovanie E07- s ktorou viem že okrem mokra a piesku dám všetko..
Možno by som aj vyskúšal E10-predok a E09 zadok, ale neviem aký má nájazd E10 na predku..
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/ |
|
|
|
xx6 |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 13:10
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
Joe> mi právě u té E09 v 19" vadil ten malý nájezd docela brzo se oskákala a i to vedení mi nepřišlo moc dobré. S TKC sem se cítil o něco lépe. Ale možná sem si to jen namlouval
Sergej> právě že E10 se na předku až tak neoskáče páč má velké špunty (třeba oproti E09) a vydrží vcelku dlouho Ale jasně, v porovnání s E07 vydrží méně |
|
|
|
Sergej |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 14:50
|
Člen
Příspěvek: 274
Založený: 14.07.11
|
dalis- no hej, u E09v predu viem ze je to mizerne, u KAroo T mam osvedcene ze 12000tis mi dali, ale u E10neviem, ale ma to podobny vzor tak 10tis, by som na nich dal..
Ale prekvapuje ma E07 v predu 19", mam 6tis a tak už len 40-50% tam mam, ale je pravda na brzdy ju nesetrim..
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/ |
|
|
|
Luky1 |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 16:24
|
Člen
Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10
|
Sergej napsal:
Marselus napsal:
Chlapi já se s tím litrovým stromkem nikde záměrně do měkého pouštět nebudu. Šlo mi spíš o pneu s vysokým nájezdem ale zase aby nějak neustřelovalo v zatáčkách a když to občas protáhnu nějakou zkratkou přes louky pole atd tak se mi prostě hlavně ta k-60 přední( totéž jako 07 přední )zdála slabá a i na mokré trávě s tvrdým povrchem. Jak tancuje trochu zadek tak s tím se dá jet ,ale jak ustřelí předek tak ......
TKC v předu a 07 v zadu muže být dobrá volba stejně asi jako to karoočko.
Osobne by som do takejto kombinaci nesiel. Aj ked je pravda že nemusí byť zlá. Ja som schválne prešiel ž ,,štuplov" na E07 kvôli tomu že po 6000km sa začne na predku robiť veľký odskok, a tým sa mi značne horšia brzdné vlasnosti- rýchlejšie sa mi predok blokne...
Ked teraz jazdim na 07 v offíku tak necítim až taký rozdiel čo sa týka bočného vedenia v porovnaní s Karoo T..
U mňa stále vyhráva na Stromku- pre viac offiku KarooT a zadok E09.. a cestovanie E07- s ktorou viem že okrem mokra a piesku dám všetko..
Možno by som aj vyskúšal E10-predok a E09 zadok, ale neviem aký má nájazd E10 na predku..
Větší jak TKC a podobné špalkové gumy. Já už na E-10 přední sjel jednu 1 zadní (4000km) a jednu E-9 zadní(2200km) a teď mám v zadu zase E-10(1000km) a teprve začíná být předek trošičku ale opravdu trošičku jevit známky odskákání a to má ještě pořád 80% vzorku.
Upravil Luky1 dne 20-11-2012 16:25
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc... |
|
|
|
xx6 |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 19:31
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
Sergej napsal:
no hej, u E09v predu viem ze je to mizerne, u KAroo T mam osvedcene ze 12000tis mi dali, ale u E10neviem, ale ma to podobny vzor tak 10tis, by som na nich dal..
Ale prekvapuje ma E07 v predu 19", mam 6tis a tak už len 40-50% tam mam, ale je pravda na brzdy ju nesetrim..
TKC sem měnil zhruba po 6500 km, E 10 byly hotové dřív. jako předek ještě něco vydržel, ale víc než 8 by to dle mého nedalo...
Ad E07, mám na sadu najetu cca 5000 a zadek je tak na 60%, předek na tom bude o něco lépe. kouknu v garáži na výšku vzorku a dám vědět |
|
|
|
prema |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 22:47
|
Člen
Příspěvek: 24
Založený: 29.08.12
|
Nerad vstupuji do diskuze, ale podělím se taky o zkušenost s E-10
Před třema rokama jsem chtěl na Varadero obout hrubší dezén před cestou do Moldávie a sáhnul jsem po levné Mitas, tenkrát celkem novince vzor E-10.
V prospektech a testech vychvalovaná guma pro velká endura mě maximálně zklamala a nic horšího jsem snad nikdy na žádný motorce obutýho neměl.
Než jsem ujel prvních 100 Km, nedalo se překročit rychlost 90 Km/H.Motorka neuvěřitelně plavala a pustit řídítka by se rovnalo sebevraždě. Po ujetí 300 Km si gumy konečně trošku sedly a dalo se jet 130 Km/H. Při návratu po ujetí cca 4.000 Km stále nešlo překročit 150 Km/H. Kolegové jedoucí za mnou byli z mého plovoucího stylu tak vyděšeni, že se mě během prvních dvou dnů neustále ptali, jestli to přeci jen někde nepřezuju. Později si zvykli, ale bylo to vážně děsný.
Po návratu jsem to reklamoval, s tímto výsledkem.
Zadek NEUZNANEJ z důvodu ojetí.
Předek UZNANEJ ZVÝŠENÁ HÁZIVOST a částečné vrácení peněz.
Vysvětlení žádné a jakýkoliv protokol jsem z nich nikdy nedostal. Podotýkám, že v té době jsem pracoval deset let ve firmě provozující PNEUSERVIS a stejně mi k tomu krom reklamních keců nikdo neřekl, jestli jsem měl jen smůlu na kus nebo byla špatná určitá série, nebo je ta guma celá na h...
Takže za mě Mitas už asi ne.
Upravil prema dne 20-11-2012 22:53 |
|
|
|
xx2 |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 22:59
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
A nechtěli ti moto stříknonout do nějajaký barvy.... a co já vím s nějakým nápisem |
|
|
|
prema |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 23:01
|
Člen
Příspěvek: 24
Založený: 29.08.12
|
Asi už je pozdě, nebo si poposednu ? |
|
|
|
xx2 |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 23:09
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
Já Vás prostě nechápu . Chcete expediční gumu za pár stovek....máte ji mít. K čemu tyhle recenze Kdo jezdí asi ví kdo nejezdí a stojí mu to v garáži ....každa guma dobrá |
|
|
|
prema |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 23:14
|
Člen
Příspěvek: 24
Založený: 29.08.12
|
Máš pravdu, psal jsem to proto, aby někdo další nechtěl ušetřit jako já tenkrát. No nic, už budu zase jen číst |
|
|
|
xx2 |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 23:20
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
To ne klidně piš ...jen moje uvaha jak tady lidi řešeh stlačenou tmu
Ber mě s nadsáskou .......
Jinak s tvojí recenzí se ztotožnuji a i mý známí.....hledači pravdy |
|
|
|
prema |
MITAS E-10
Přidané 20-11-2012 23:28
|
Člen
Příspěvek: 24
Založený: 29.08.12
|
Hledači pravdy je pěkný Někdy si člověk prostě musí fakt natlouct sám a poradit si nedá ani stovkou takovejch "recenzí". Zase na druhou stranu je recenze a recenze. Od Heidenau K60 Scout na současný stroj mě mnozí taky odrazovali a že by si to na takovou motorku nedali a já jsem spokojenej a objednávám další sadu. Ale to už špiníme vlákno o E-10, tak třeba zas někde jinde čus |
|
|
|
Luky1 |
MITAS E-10
Přidané 21-11-2012 00:13
|
Člen
Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10
|
A nebylo to rukama? Nebo pak jsi mohl dostat jedny z prvních várek kdy ještě neměli vychytanou směs.
Já na E-10 mám už pár tis. naježděno a to co píšeš se mi nikdy nestalo. Na nové v klidu i 190km/hod a žádná hrůza to nebyla, jasně že špunty nejsou na silnici srovnatelné chováním jako třeba AnakeeII ale to co píšeš je dost divný. Předek vydrží bez problémů min. 10tis. ale taky záleží jak moc brzdíš na předek. Mě celkem mizí zadky a to nejen Mitas ale i ona Michelinka. U mitasek taky dost záleží na kolik je nafoukáš. Oproti TKC které jsou dobré na asfalt jsou E-10 zase lepší v terénu. Každá guma má svoje pro a svoje proti. Já zase třeba na mitas nedám dopustit a to že mají lepší cenu beru jako bonus a né hlavní kritérium.
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc... |
|
|
|
xx2 |
MITAS E-10
Přidané 21-11-2012 08:43
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
Luky1 napsal:
A nebylo to rukama? Nebo pak jsi mohl dostat jedny z prvních várek kdy ještě neměli vychytanou směs.
Já na E-10 mám už pár tis. naježděno a to co píšeš se mi nikdy nestalo. Na nové v klidu i 190km/hod a žádná hrůza to nebyla, jasně že špunty nejsou na silnici srovnatelné chováním jako třeba AnakeeII ale to co píšeš je dost divný. Předek vydrží bez problémů min. 10tis. ale taky záleží jak moc brzdíš na předek. Mě celkem mizí zadky a to nejen Mitas ale i ona Michelinka. U mitasek taky dost záleží na kolik je nafoukáš. Oproti TKC které jsou dobré na asfalt jsou E-10 zase lepší v terénu. Každá guma má svoje pro a svoje proti. Já zase třeba na mitas nedám dopustit a to že mají lepší cenu beru jako bonus a né hlavní kritérium.
Pane kolego ...Vyzkoušel jsi už někdy jiný špunty než Mitas??
Nebo jde o nějaký řitní alpinismus....veřejně se hlásíš že potřebuješ dvousměsovku |
|
|