Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
|
matis |
Přidané 01-01-2014 17:58
|
Člen
Příspěvek: 4
Založený: 28.05.12
|
400 W ale dává alternátor při maximálním výkonu kolem 6000 otáček. Při 4000 dává asi 350 W a při 3000 asi 300 W. Na volnoběh si motorka bere 180 W. Pokud máš dálkáče a k tomu dva přídavné halogeny po 55 W, už to nemusí dobíjet baterku při nižších pohodově cestovních otáčkách. Přidej vyhřívané oblečení, hefty nebo sedlo a máš smůlu i při maximu.
Při uvedení řady Tiger 800 jsem někde četl, že je vyrábí v nové továrně na Tchaj-wanu, takže v to důvěru už moc nemám. Na výstavě mi přišlo zpracování a detaily 800XC horší a takové nedodělanějsí než na F800GS, která sama o sobě taky není žádný zázrak.
Upravil matis dne 01-01-2014 18:01
Béé eM Wéé |
|
|
|
xx6 |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 01-01-2014 18:43
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
Kde se XC dělá se hádat nebudu, neb to jistě nevím. Je fakt, že dneska se má východě dělá všechno. K tomu altiku. Dneska je móda svítit jak kolotoč (jasně, někdy je to fajn, ale stačilo by, kdyby řidiči dávali víc bacha. Páč jinak dalkace potřebuješ 2x do roka a na to ti ta 400 stačí. A na ten volnobeh to pojede z baterky, no :-) Ale holt doba si to žádá a je nutno mít ověřenou motorku jak stromeček ;-) |
|
|
|
motoblb |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 01-01-2014 19:34
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
Matis,to za chvíli nebudeš ničemu věřit i taková Yuasa má pobočku v Tchajwanu a myslím,že to jsou docela kvalitní baterie.Ono nezáleží kde se to dělá,ale z čeho se to dělá
www.motodilyhavirov.cz |
|
|
|
matis |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 01-01-2014 19:55
|
Člen
Příspěvek: 4
Založený: 28.05.12
|
daliss: Nee, já se nehádám. Jak jsem nakoupil, tak prodávám... Já z motorky taky nemám pojízdnou prodejnu elektra Někdo se v tom ovšem vyžívá a je pěkné mít tu možnost dovybavit se třeba na dalekou výpravu.
motoblb: To je pravda, ovšem výroba baterie bude asi více automatizovaná a méně závislá na kvalitě a preciznosti personálu. Jinak i ti Tchaj-wanci umí udělat kvalitní věci, o tom žádná. Vždyť je to IT a elektrotechnická velmoc. Já jen když porovnám kvalitu, robustnost, poruchovost a celkový dojem solidnosti 10 a více let starého BMW GS při obdobném provozním režimu s aktuálními modely, tak mi dělá problém uvěřit, že Triumph vůbec může dopadnout jinak.
Upravil matis dne 01-01-2014 20:12
Béé eM Wéé |
|
|
|
xx6 |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 02-01-2014 08:08
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
matis> čoveče, osobně bych si na dalekou cestu na motorku navěsil co nejméně serepetiček, které můžou mít za příčinu zkolabování motorky. Bo elektro jde srát nejčastěji V tomhle miluju starší kousky - R80/100 GS, Afru, Biga, Tiger 900.... tam nic není a kde nic není ani smrt nebere |
|
|
|
qwert |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 02-01-2014 08:26
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Jen tak namátkou,na afře se ti posere čerpadlo,regulátor.. |
|
|
|
John |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 02-01-2014 08:42
|
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11
|
qwert napsal:
Jen tak namátkou,na afře se ti posere čerpadlo,regulátor..
To je pravda a právě stačí ssebou tyto dvě věci vozit náhradní a máš klid |
|
|
|
czunik |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 02-01-2014 11:15
|
Člen
Příspěvek: 1269
Založený: 15.05.10
|
MatyB napsal:
itchy napsal:
Jo a nic to nežere
Co se tyka spotreby da se jet i pod 3,5l.
jo i moje jezdí do 4 L masakr
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné.... |
|
|
|
xx6 |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 02-01-2014 18:23
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
qwert> tak jasně, o čerpadle vím a o regulátoru taky (páč je to Honda) ale jak sem viděl, čerpadlo se dá opravit i v lese... A jak psal John, tyhle věci se dají nabrat do báglu a jet. |
|
|
|
tonybeny |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 02-01-2014 18:29
|
Člen
Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11
|
anebo si koupíš Alpa a vozíš s sebou jenom regler, nebo horský kolo a bude ti stačit pumpička...atd. |
|
|
|
hobr |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 03-01-2014 16:27
|
Člen
Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11
|
tonybeny napsal:
anebo si koupíš Alpa a vozíš s sebou jenom regler, nebo horský kolo a bude ti stačit pumpička...atd.
Jó, Alp.... Začínám ščukat...
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain) |
|
|
|
Hapo |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 03-01-2014 22:28
|
Člen
Příspěvek: 29
Založený: 03.01.14
|
qwert napsal:
Jen tak namátkou,na afře se ti posere čerpadlo,regulátor..
... no a na Tigerovi nějaký z čidel, což je všeobecně bolest nových "přečidlovaných" strojů... |
|
|
|
Palo7 |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 04-01-2014 10:47
|
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 31.12.13
|
neserte předem a pište k věci, nechci radu co se sere na Africe a Alpovi |
|
|
|
czunik |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 04-01-2014 11:38
|
Člen
Příspěvek: 1269
Založený: 15.05.10
|
Palo7 napsal:
neserte předem a pište k věci, nechci radu co se sere na Africe a Alpovi
Tak k věci:
moje žena má tuto motorku a je s ní maximálně spokojena,projeli jsme kus světa(rajce.net/czunici) a dodnes neměla jediný problém a ani opravu.Nejezdí žádný hard,ale sem tam šotolinku a jinak cesty asi tak 20/80%. Pokud chceš nějaký specifický info klidně zavolej není problém.Spotřeba je v rozmezí 3-4,5 L podle druhu jizdy a cesty. Má na ní najeto necelých 30 tisíc a nic nebylo třeba měnit.Tím děkuju i za kvalitní servis pánům waltr a motoblb.
Já bych volil GS jelikož máme vyzkoušeno a spokojenost a hlavně mi v pohodě stíhá .Tím nechci snižovat kvalitu Tigra ,ale my již nebudeme menit
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné.... |
|
|
|
motoblb |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 04-01-2014 14:05
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
Pokud netrváš na širší síti servisů vem si anglána
1.Nebudeš muset číst a řešit na forech kde co a jak (se posralo,nebo v kolika km se nejspíš posere)
2.Pokud by se ti mělo stát na anglánu to co v bodě 1.nebude tě srát že jsi další.
3.Budeš určitě v řadách vyčnívat a nezařadíš se mezi okoukané (nechci napsat tuctové) BMW.
4.Pokud se ti fakt líbí ve všech směrech jdi do něj.
5.Na každé motorce si vždy něco najdeš co ti nesedí,nebo mohlo být jinak.
6.Stále jsem majitel poctivého BMW.
www.motodilyhavirov.cz |
|
|
|
schrek |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 04-01-2014 15:11
|
Člen
Příspěvek: 116
Založený: 23.12.12
|
ja rok a pul resil jestli F800GS nebo Triumph 800 xc nakonec to vyhralo BMW a jsem porad jiz dva roky spokojenej , to ze lidi pisi ze se jim vysralo to nebo ono taky zlezi jakej rocnik si koupis, jak se k motorce chovas atd., znam uz 3 lidi co maji pres 100tis km a jediny co dvoum odeslo tak altik , ale to lez malou upravou taky eliminovat jinak oprava namotani noveho je za cca 1800,-
Jinak co me odradilo na XC , hrozny ulozeni zadniho tlumice to slozity prepakovani a navic je hned na rane a nejniz polozena vec na motorce, dale co sem overil v praxi fuci dost brutalne teplo na nohy , mel jsem pujceny od kamarada a je to opravdu v lete dost opruz a i kdyz mam servis primo u nas ve meste tak me prave stvalo ze ty servisy proste nejsou.
Jinak jak napsal motoblb na kazde masine si neco najdes nebo muze byt jinak , kazdou motkru si pak vysperkujes podle svyho. Proste kup to co te opravdu zaujalo a nejlip vyzkouset pujcit si nevim odkud jsi ale myslim si ze v Olomouci maji na pujceni XC a v Ostrave BMW. Ja sem konecny rozhodnuti udela az po tom co sem si motorky obe vyzkousel a doted nelituju
co mohu napsat ja spotreba prumer 4,1 nejezdim ekonomicky a mam 100kg, samo, ze pri 140 na dalnici tam mas hned 5,3 td. ale to je logicky,
jinak moje zavady odesly loziska v kolech a rozete, byla to asi opravdu vadna serie, protoze jedno bylo OK jedno total KO a ostatni nacaty plus jezdil jsem brody, kolega ma najeto 45000 a porad jak novy a to jezdi dost OFF, a druha a posledni zavada odeslo tlakovy vicko chladice
Upravil schrek dne 04-01-2014 15:23 |
|
|
|
schrek |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 04-01-2014 15:26
|
Člen
Příspěvek: 116
Založený: 23.12.12
|
daliss napsal:
MatyB> ale to už musíš tlačit ne? Za tolik jezdil jednoválec 650 co si pamatuju. I když je fakt, že BMW ty spotřeby umí. SIc nevím jak, ale jde jim to. Ale to je asi tak jediné, co umí
A BMW 700 má ještě jednu výhodu. Jakožto čínská motorka na to seženeš díly v každé druhé vesnici, bo díly na číňana nahrazují ve stodolách díly na Jawu
A bacha nevim co vsicni mate s tou cinou dohaje!!! Nikdo nemate nastudovany a porad to tu melete. Dily na F800GS co nejsou z DE se delaji v Hondurasu. |
|
|
|
czunik |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 04-01-2014 15:45
|
Člen
Příspěvek: 1269
Založený: 15.05.10
|
schrek napsal:
daliss napsal:
MatyB> ale to už musíš tlačit ne? Za tolik jezdil jednoválec 650 co si pamatuju. I když je fakt, že BMW ty spotřeby umí. SIc nevím jak, ale jde jim to. Ale to je asi tak jediné, co umí
A BMW 700 má ještě jednu výhodu. Jakožto čínská motorka na to seženeš díly v každé druhé vesnici, bo díly na číňana nahrazují ve stodolách díly na Jawu
A bacha nevim co vsicni mate s tou cinou dohaje!!! Nikdo nemate nastudovany a porad to tu melete. Dily na F800GS co nejsou z DE se delaji v Hondurasu.
no to je tak když někdo neví ale rád by
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné.... |
|
|
|
schrek |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 04-01-2014 16:03
|
Člen
Příspěvek: 116
Založený: 23.12.12
|
dokonce mi to poradil i technik, ze kdybych nekdy bral ojnice tak mam objednat z F800R jsou stejny a ty jsou delany v DE, ktezto ty nase na GS v Hondurasu ukazoval mi i krabicky |
|
|
|
xx6 |
Tiger 800 nebo F650(700GS)GS
Přidané 04-01-2014 16:15
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
přepákování XC na zadku je opravdu nešťastné. Taky se mi tohle nelíbí a nechápu proč to udělali, když můj tiger to má napřímo . To že je na ráně je věc druhá, ale jde tomu pomoci krytu spodku. Ten snad dokonce někdo dělá. Teplo na nohy u XC je taky všeobecně známá věc. Za sebe nedokážu posoudit. Jel sem na tom chvilku a kor byla kosa, tak pokud z toho šlo teplo, tak to bylo jen k užitku.
Co se ložisek u BMW týče. Kámoš na svém GS měnil krk řízení po tuším 40 tis. Jezdí solo a taky i šotoliny, ale žádný brutus. Takže to bude asi o serii, u které ty ložiska odchází. Ale co sem pochopil, tak Palo chce 700 a to je novinka a tam už snad budou ložiska ošefované.
Co se servisu Triumphu týče - jasně, není na každém rohu, ale myslím že to není na škodu. Pokud bydlíš kdekoli v ČR, nebude to do Triuph servisu víc než 130 km a to je furt pohoda bo zas tak často se do servisu nejezdí. A třeba v Olmiku je ševča ochotný a hlavně dobrý mechoš
Shrecku a s tím Hondurasem si to moc nenarovnal. To je prašť jako uhoď ...
Upravil xx6 dne 04-01-2014 16:49 |
|
|