Suzuki DR 350
|
John |
Přidané 25-09-2014 22:07
|
![Avatar člena](../images/avatars/10953_71[539].jpg)
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11
|
Jezdím K&N filtr na Africe už 10 let a to ON i OFF road. Každoročně dělám čistící proceduru pomocí originální sady od K&N a filtr dobře slouží už přes 100.000 km bez známek opotřebení. Proto jsem ho zvolil i pro DRko. U Iridiové svíčky jsem dostal doporučení, že je pro jednoválce dobrá a zklidňuje chod motoru, tak jsem ji tam zkusil dát. Myslím, že je to trochu znát oproti klasické svíčce, ale uvidím, co ukáže čas.
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 22:20
|
Člen
Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10
|
prolézal jsem diskuze k iridiovkám
pokud ano, pak prý je Denso lepší než NGK
|
|
|
|
hobr |
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 22:51
|
Člen
Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11
|
John napsal:
Jezdím K&N filtr na Africe už 10 let a to ON i OFF road. Každoročně dělám čistící proceduru pomocí originální sady od K&N a filtr dobře slouží už přes 100.000 km bez známek opotřebení. Proto jsem ho zvolil i pro DRko.
Jen pro upřesnění - KN filtr čistíš jednou za rok?
Mám také KN, jezdím převážně po silnici, ale když jedu polňačky, tak filtr je za pár desítek km "humus a sliz" .....
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain) |
|
|
|
John |
Suzuki DR 350
Přidané 25-09-2014 23:45
|
![Avatar člena](../images/avatars/10953_71[539].jpg)
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11
|
Jo čistím ho před každou sezónou na jaře. Nikdy jsem ho neměl tak zašpiněný, abych ho musel během sezóny čistit znovu. Na Africe je filtr nahoře na nádrži a sání je v úrovni horních brýlí, takže to tam asi moc humusu nenasává.
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E |
|
|
|
motoblb |
Suzuki DR 350
Přidané 26-09-2014 06:10
|
![Avatar člena](../images/avatars/Motodily_Havirov_avatar[1].jpg)
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
PetrAT napsal:
prolézal jsem diskuze k iridiovkám
pokud ano, pak prý je Denso lepší než NGK
No tak lepší...V minulé továrně,je to už nějaký pátek jsem prošel několik školení,Denso,Bosch,NGK.Zajímavé bylo,že vždy se ukazovalo na konkurenci NGK a to hlavně ze strany Densa. Přitom zrovna v Densu jsou ti,co po V drážce NGK pro lepší vedení jiskry honem udělalo U drážku a nechalo si ji patentovat,aby tak (řeknu laicky-uteklo konkurenci a zároveň drželo krok s NGK)Pokud máš správně nastavenou směs,budou fungovat obě naprosto stejně a bez problémů,protože U drážka není o nic moc lepší než V.Uliješ je taky úplně stejně.Jediným přínos Denso má,a to je tepelné rozpětí(tam kde bys potřeboval 2svíce NGK u Densa postačí 1),ale vždy to neplatí je to spíš vyjímka.
www.motodilyhavirov.cz |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 26-09-2014 08:21
|
![Avatar člena](../images/avatars/Barney_Gumble[8].jpg)
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
www.wemoto.cz/bik...rd_set-up/
A opletené hadice někdo dával? Je to u endur s jedním kotoučem tak poznat - vyplatí se to?
Upravil Barney dne 26-09-2014 08:29
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 26-09-2014 12:05
|
Člen
Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10
|
Poznat to je
Vyplatí se to hlavně pokud jezdíš po cestě a naložený
Do terénu to nezbytně nutné není
DR350 brzdí přijatelně
|
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 23-10-2014 20:53
|
![Avatar člena](../images/avatars/Barney_Gumble[8].jpg)
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
S převodem si někdo zkoušel hrát? Mám origo 14/43 a přemýšlím nad 13/43.
Dle gearingcommander to bude na šestku při 100 km/h točit o 450 ot. víc, což se nezdá jako taková hrůza.
![hmm](../images/smiley/hmm.gif)
' '
Upravil Barney dne 23-10-2014 20:57
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 23-10-2014 22:03
|
Člen
Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10
|
Je otázka co od toho čekáš
Kde chceš jezdit
Ale klidně vyzkoušej, kolečko přijde na pár korun a pak uvidíš
|
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 24-10-2014 08:02
|
![Avatar člena](../images/avatars/Barney_Gumble[8].jpg)
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Že to bude lepší do terénu, ale nechci přijít o svižnější přesuny.
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 24-10-2014 08:36
|
Člen
Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10
|
DR350 má jednu výhodu, je to 6ti kvalt
Takže tím zpřevodováním tolik neztrácíš na maximálce |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 01-11-2014 21:24
|
![Avatar člena](../images/avatars/Barney_Gumble[8].jpg)
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Nový rozvoďák nasazen, ještě čekám na podložky kolem spojkového koše. Neutrál na místě už šel zařadit celkem blbě... ![Cool](../images/smiley/cool.gif)
' '
' '
' '
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 01-11-2014 21:38
|
Člen
Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10
|
dával jsi nové lamely a plechy ? |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 01-11-2014 21:48
|
![Avatar člena](../images/avatars/Barney_Gumble[8].jpg)
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Dle údajů z manuálu je všecko OK, jak lamely, tak pružiny.
Něco se ti z fotky nezdá?
Upravil Barney dne 01-11-2014 21:52
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 01-11-2014 21:59
|
Člen
Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10
|
nn, jen že si vzpomínám že šla ztěžka zmáčknout
|
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 01-11-2014 22:02
|
![Avatar člena](../images/avatars/Barney_Gumble[8].jpg)
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Našel jsem na lanku odbroušený teflon, ale takhle na volno to lanko chodí hladce a nikde nedrhne. Tož nevim.
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 02-11-2014 18:19
|
Člen
Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10
|
Tím prodřeným bovdenem to může být
Je normální že po demontáži chodí v pohodě, ale když jde do tahu , tak moc drhne a lanko chodí ztuha
Dej vědět co ten neutrál, jestli to je lepší
Na špatné řazení neutrálu si u dr350 stěžovalo hodně majitelů
|
|
|
|
John |
Suzuki DR 350
Přidané 02-11-2014 18:27
|
![Avatar člena](../images/avatars/10953_71[539].jpg)
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11
|
Bovden se může přidřít v místech ohybu na rámu, takže když ho vytáhneš a narovnáš nejde dření cítit. Je lepší při takových projevech vyměnit komplet za nový. Dlouhodobě nepomůže ani promazání přidřeného bovdenu.
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 02-11-2014 19:13
|
![Avatar člena](../images/avatars/Barney_Gumble[8].jpg)
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Kupovali jste někdo lanko spojky z druhovýroby, např na Motoline za 370,-? Prý: "Provedení je absolutně shodné s originálním dílem včetně teflonové vrstvy, gumových manžetek a kluzných pouzder na koncovkách."
... origo je za 1060,-
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
John |
Suzuki DR 350
Přidané 02-11-2014 20:04
|
![Avatar člena](../images/avatars/10953_71[539].jpg)
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11
|
Já kupoval lanko z Motozem.cz http://www.motoze...995-1997-/ . Délka, manžetka dole a kluzné pouzdro na horním válečku odpovídá originálu.
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E |
|
|