25.11. 2024 17:50
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Polepy a samolepky nejen na Tvoje moto
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: JAPONSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Yamaha Ténéré 700
Hadislav
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 15-04-2016 09:15
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 181
Založený: 21.08.13

To Meli: přední kolo je 21" a zadní je 18". Vím to naprosto přesně. Měřil jsem si poměry kol v malování Windows Grin A vůči 21" kolu ten zdvih bude max 220mm. To otec na FZ1 má snad i vyšší zdvih.

To Xpat: Ruku na srdce, ale lehký to nebude. Lehký je podle mě max. 160kg. Tady ta bublina bude mít přes 200kg. A co se týče podvozku... ikdyž by to mělo vidle 48mm, tak je nevyměníš. Koukni na tu dloooouhou pevnou část vidle. Jediný tuningový díly bude schopná dodávat firma OCC.

Snad to nakonec bude vypadat líp, ale spíš pochybuju. Silničních "endur" jsou mraky, ale nikomu se nechce vyrábět dualsporty jako DR400Z. A nebo je vyrábí, ale božská EU znemožní jejich dovoz a homologaci. Nad Yamahou jsem stejně asi zlomil hůl kvůli ceně a dostupnosti náhradních dílů. Počkám jak se vyvine SWM.

https://drive.goo...sp=sharing
Jen jsem si dovolil udělat takovej přehled. V prvním řádku je XT660Z, XT660R, XT660R na pořádným podvozku a s výfukem Creptus 2do1. Na druhým řádku XT12000SuperTenere, WR250R, MT07Tenere. Poslední použitelnou (vhodnou na úpravu) motorkou bylo XT660R. Z toho MT07 nikdy nebude nic jinýho než silniční motorka. Ten motor je totálně nevhodnej. Ale každej má samosebou jinou představu o ideální motorce.
 
Xpat
#22 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 15-04-2016 13:16
Člen

Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15

To Hadislav: Co se tyce vahy - jak jsem psal v prvnim prispevku pokud to dostanou do 200 kg s naplnemi tak to bude pro mne OK (pokud by to dostali do 190 tak by to byla parada). Ve 160 kg kategorii uz mam 690 s Rally kitem and TE630 (coz po novu bude to SWM co zminujues), a ty bych rozhodne kvuli tomuto neprodaval, nutne je potrebuju pro vicedenni skutecne offroad (mysleno treba hluboky pisek - duny podel pobrezi, nebo hodne sutru v horach, ne bezne prasne cesty). Nektere z tech tras bych na Tenere dal (mam ji taky, ale budu prodavat pac ji nahradila 690), ale je to mnohem vetsi opruz a nektere uz bych si nelajsnul (jednotlive ano, ale ne 10 dnu v kuse).

Tohleto by se mi diky dvouvalci hodilo na takove ty delsi vylety do pouste, nebo buse, kde vetsinu casu jedu velkou vzdalenost (tzn nekolik 1000 km) po dobrych prasnych cestach a i na tom asfaltu obcas, ale pak treba nejakych 400 km to trochu hrotim nekde v ricnich korytech.

Nicmene ja ziju v JAR, takze mam uplne jine pozadavky nez vy tam. Tady je to vetsinou o suchym jezdeni v poustich, nebo busi (Kalahari, Karoo, Namib, ) kteryma se to da kalit obcas dost hodne a dlouho. Souhlasim, ze tahat blatem v lese by se mi 190 kg motorku moc nechtelo (ne ze bych to nedovedl, ale neni to takove zuzo jako na mensi). Nicmene pak nerozumim proc si tam u vas nekdo vubec neco jako XT660Z (a narovinu i R), nebo i tohle kupuje. Do lesa je lepsi mensi, na cestovani vetsi.
Upravil Xpat dne 15-04-2016 13:17
 
Hadislav
#23 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 15-04-2016 13:37
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 181
Založený: 21.08.13

Mi Češi žijící v Česku máme dlouhodobě sklony k masochismu. Jak jinak si vysvětlit proč tu žijeme Grin A proč do lesa tahat lehkou 250ku, když se můžu trápit s něčím velkým a těžkým. Původně jsem chtěl jen motorku na cestování do práce a ono to nějak nevyšlo...
 
12345
#24 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 15-04-2016 18:27
Člen

Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10

No já jsem dostal toto foto že prý tak to bude vypadat ve finální verzi...Smile
12345 přiložený následující obrázek:


[91.62Kb]
 
abbe Faria
#25 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 15-04-2016 21:21
Člen

Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15

Hadislav napsal:
Mi Češi žijící v Česku máme dlouhodobě sklony k masochismu. Jak jinak si vysvětlit proč tu žijeme Grin A proč do lesa tahat lehkou 250ku, když se můžu trápit s něčím velkým a těžkým. Původně jsem chtěl jen motorku na cestování do práce a ono to nějak nevyšlo...

Tak to je nádherně řečený GrinGrinGrin
 
Meli
#26 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 15-04-2016 21:23
Člen

Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10

vlastimil> jo to bude old school verze pro dědky :-P

Hadislav> kreslíš čáry na nezatížených motorkách z ideálního profilu a porovnáváš to se zatíženou motorkou v náklonu a možná i pod brzdama (nebo těsně po nich)...
Bvízka se k bvízce naklání
 
http://meli.cz
Hadislav
#27 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 16-04-2016 08:29
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 181
Založený: 21.08.13

Meli: toho si jsem vedom, ale ta MT07 ma sama od sebe nejnevhodnejsi koncepci. A tak jak je ten koncept posravenej, tak tomu fotka bez zatizeni a bez naklonu stejne nepomuze. Ten pluh pod motorem tam bude vzdy.
 
Meli
#28 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 16-04-2016 10:39
Člen

Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10

No uvidíme. Praví Off jezdci mi vysvětlovali jak xt660z není do terénu. .. Jako majitel břichoplaza v-smrka spoustu věcí neresim. Mimochodem f800gs má taky motor kterej nejdřív "testovali" v silniční verzi. Záleží jestli to bylo předem naplánováno...
Přinejhorším budu muset šetřit na Afriku :-)
Bvízka se k bvízce naklání
 
http://meli.cz
PetrAT
#29 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 16-04-2016 20:37
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

Tou vysokou stavbou motoru mi připomíná Tygříka
Nicméně i přes to jsem rád, že se na trhu objeví nějaké další (c)enduro

'http://mujweb.cz/rpc4/sdilena/tigr.jpg'
Upravil PetrAT dne 16-04-2016 20:40
 
Cidas
#30 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 16-04-2016 20:42
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11

Pravdu máš Petře. Každé nové (c)enduro s 18/21 dobré.
"Míra dálky je toulka..."
 
PetrAT
#31 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 20-04-2016 15:45
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

Tracer 700 je se 196 kilogramy pohotovostní hmotnosti jen o 14 kg těžší než MT-07.
http://www.motork...33915.html
 
vilemx
#32 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 20-04-2016 16:10
Člen

Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15

Patr AT: Jenže Tracer 700 by měl být oproti opravdovému enduru 700 subtilnější, takže lehčí. Uvidímě, kde shodí kila, která musí nabrat sesíleným podvozkem, vším kolem stupaček, atd.
 
Xpat
#33 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 20-04-2016 16:27
Člen

Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15

No myslim ze je ted jasny ze to pod 200 kg nedaj se spicema, vic paliva. Otazka je jak moc se nad tech 200 kg dostanou. Velkej tracer si 18 litry je uvadenej s 207 kg plnej (stale mene nez XT660Z, ovsem s vetsi nadrzi). Tak to prinejlepsim trefi nekde mezi ty dva (nevim o kolik vazi 09 motor vic nez 07, ale predokladam ze tam rozdil bude.

Ja bych preferoval pro usporu vahy - a samozrejme vim ze se to nestane - kdyby na to narvali misto podsedlovky plastovou nadrz stejne jako na KTM 690. Pro me jezdeni by to bylo naprosto OK - na KTM vozim minimalne 30 kg bagaze (na poslednim tripu spis 50 kg - 14 litru dodatecneho benzinu a 9 litru vody navrch o standardni bagazi) a problem zadny - samozrejme po te co jsem vymenil seriove KTM srouby, za lepsi.

Nerozumim proc zadni nadrz jako podsedlovku nepouziva vice vyrobcu na mensi motorky, ktere jsou stejne primarne urceny na jizdu bez pasazera.
 
PetrAT
#34 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 20-04-2016 21:45
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

v-strom 650
215kg pohotovostní
cena 224 000 Kč

předpokládám, že toto bude konkurence pro mt07 tenere

 
vilemx
#35 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 20-04-2016 22:09
Člen

Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15

Jestli Stromek ma být konkurence, tak nová Tenere prostě z principu nemůže být opravdová Tenere bye
 
PetrAT
#36 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 20-04-2016 22:36
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

nepředpokládám, že půjdou proti ktm
marketingově (neřeším konstrukčně)
 
Palo7
#37 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 21-04-2016 07:27
Člen

Příspěvek: 263
Založený: 31.12.13

jestli to bude nad 200kg, tak už pak jsou váhově skoro u 800 od Triumphu a BMW a začíná to postrádat smysl. Přece musí jít vyrobit něco okolo 180-190kg. To zase budu radši čekat až udělají Hyperstradu na drátech a tam bude váha pod 200kg a i pěkný svezení
 
PetrAT
#38 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 21-04-2016 08:41
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

váhu řešit nebudou
budou řešit cenu
.
africa, kolik bylo pindů k váze
a na šourumech se po ní jen zaprášilo
 
Xpat
#39 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 21-04-2016 10:33
Člen

Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15

PetrAT napsal:
váhu řešit nebudou
budou řešit cenu
.
africa, kolik bylo pindů k váze
a na šourumech se po ní jen zaprášilo


Bohuzel se da predpokladat ze mas pravdu - budou to asi tlacit cenou a ne nizkou vahou. Coz je strategie ktera dlouhodobe vede do pekel (dopad na ziskovost a z te levnoty kdyz si na ni lidi zvyknou se uz nevyskrabes), ale co se da delat. Me to sere, pac ja klidne zaplatim hodne penez za poradnou motorku (tzn lehkou, odolnou proti padum a s dobrym podvozkem - a samozrejme 21/18) ale nikdo mi ji nechce vyrobit.

Co se tyce AT, tak muj tip je ze az opadne prvotni zajem po tom Hondim marketingovem tajfunu, tak se prodeje ustali nekde v prumeru (tzn hluboko pod GS treba - i kdyz vim ze ted jsou minimalne v UK lepsi)) a tam i zustanou. Podle me budou mnohem vic vypovidajici prodeje za rok za dva, nez ted. A taky bych cekal ze docela dost majitelu zacne AT prodavat tak po roce dvou, az zjisti ze koupili spatne.

Tim nechci rict ze je AT spatna - z tech stavajicich je pro mne spolu s 1190R jedinou rozumnou motorkou mezi mastodonty schopnou jakehosi jezdeni mimo assfalt. Ale vetsina evropskych Toniku a americkych duchodcu (nejvetsi cast kupujicich AT momentalne) si brzy uvedomi ze mimo asfalt fakt nechteji (zvlaste po te co je ted jasne jak je blbe AT odolna proti padum), a ze na asfaltu to fakt zadna hitparada neni - 21/18, mensi vykon, mamu s kredencem to neodveze tak dobre jako GS, nema Cruise Control, nema elektricky podvozek atd. - vsechno veci ktere ji prave delaji lepsi mimo asfalt. Jedine co tuhletu konzumni skupinu u ni muze udrzet je DCT a to - pokud se to chyti, drive nebo pozdeji Honda a pravdepodobne i jini nastrkaji i do jinych, pro bezne turisty mnohem vhodnejsich motorek.
 
PetrAT
#40 Vytisknout diskuzi
Yamaha Ténéré 700
Přidané 21-04-2016 10:44
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

Xpat
vidím to stejně jako Ty
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 165

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.11 sekund 403,232,925 návštěv