25.11. 2024 23:03
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Polepy a samolepky nejen na Tvoje moto
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
 Tisk diskuze
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
tasan
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 31-01-2012 21:34
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 18
Založený: 16.08.11

Ešte že takthumbs up Tak nech sa Vám darí hlavne potom jemu veľa šťastných kiláčkovthumbs up
 
Lubenko
#22 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 31-01-2012 22:12
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 151
Založený: 27.05.10

vlco napsal:
Nie ja nepresedám, mladý už došetril a idme pre male varadero 125....thumbs up
tak zase jeden cendurákclap

vlcoSmile


clapclap
 
Thymallus
#23 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 01-02-2012 07:00
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 238
Založený: 16.05.10

vlco> si přijeďte do frýdlantu, taky máme jedno varaderko na prodej :-)
Když je vůle, cesta se najde Wink
'http://www.atomer.sk/user/10316/upload/ftp_client/rajce.png'
 
Medved 77
#24 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 07-02-2012 07:10
Člen

Příspěvek: 1014
Založený: 13.12.11

Četl jsem tady že měl někdo špatné zkušenosti s Nolan shop ja jsem si tam objednal nosič bočnich kufru na Tigera a v pohodě ,velice ochotnej majitel ,sám mi volal že mi posílá posledni nosič v ČR.už nejsou a nebudou ani výhradní dovozce Givi je nemá.Takže za mě Nolan shopclap
Neper se,život ti dá do držky sám.
 
http://loskutak77.rajce.idnes.cz/
sadilek
#25 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 07-02-2012 08:30
Člen

Příspěvek: 68
Založený: 22.12.10

Já mám špatnou zkušenost s leteckou společností LOT.Lety zpožděný o 3-6 hodin,alkohol na palubě jen za peníze a hnusný letušky.
Jinak dobrý vlákno,ale někteří si prostě neodpustí ho zaplevelit.Angry
 
www.jezdime.eu
Waltr
#26 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 10-02-2012 12:14
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10

Tak aby se řeklo i ,,B" kupoval jsem u Ži a Ži (Yamaha v lipníku) a na rozdíl od 3X vše proběhlo v naprostém pořádku a rychle.
Co jsem to jenom chtěl....?
 
stepan
#27 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 10-02-2012 12:27
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10

itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknemthumbs up Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode dražSad


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně ShockShockShock
 
Efendi
#28 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 10-02-2012 13:00
Člen

Příspěvek: 30
Založený: 19.05.10

stepan napsal:
itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknemthumbs up Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode dražSad


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně ShockShockShock


Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?
Upravil Efendi dne 10-02-2012 13:00
 
zdenek1
#29 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 10-02-2012 13:19
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 142
Založený: 24.09.11

Je Shock
 
albert
#30 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 10-02-2012 15:16
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 416
Založený: 26.05.10

výrobca doplnkov grave.cz, neskutočne zdĺhavá komunikácia, na odpoveď na mail som čakal 20 dní, na základe odpovede som si tovar objednal, ale napriek ubezpečeniu že výrobok bude sedieť na model 2010 tomu tak vôbec nebolo...podobne kamarát bol z 5 zaslaných výrobkov spokojný len s jedným.
Neviem aké je poštovné za balík na SK, ale 16€ mi príde celkom dosť...
Vaše skúsenosti sú možno úplne opačné helpless
 
www.motorestugaborikov.com
3X
#31 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 10-02-2012 16:08
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10

Efendi napsal:
stepan napsal:
itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknemthumbs up Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode dražSad


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně ShockShockShock


Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?

ani nemusíš dávat osobní odběr, oni ti to zabalí, zanesou na poštu a tebe to vyjde pořád levněji Shock
 
3X
#32 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 10-02-2012 16:08
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10

Waltr napsal:
Tak aby se řeklo i ,,B" kupoval jsem u Ži a Ži (Yamaha v lipníku) a na rozdíl od 3X vše proběhlo v naprostém pořádku a rychle.


kupoval jsi to přímo na prodejně?
 
Waltr
#33 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 11-02-2012 08:06
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10

Ne, přes E-Shop. Vyjde to levněji. Wink
Co jsem to jenom chtěl....?
 
3X
#34 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 11-02-2012 11:00
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10

Waltr napsal:
Ne, přes E-Shop. Vyjde to levněji. Wink


jde o přístup prodejce, Přečti si pozorně můj příspěvek Wink
 
Waltr
#35 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 11-02-2012 12:36
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10

3X napsal:
Waltr napsal:
Tak aby se řeklo i ,,B" kupoval jsem u Ži a Ži (Yamaha v lipníku) a na rozdíl od 3X vše proběhlo v naprostém pořádku a rychle.


kupoval jsi to přímo na prodejně?

Nerozumím, ptal jsi se, odpověděl jsem.

Pokud jde o tvůj první příspěvek, myslím že jsme to někde probírali.
Dívíš se klukovi že reklamuje boty co neplní funkci jak by měli, a sám upozorňuješ na nevhodné chování prodejce-ač se chová v naprostém souladu s obchodními podmínkami na svých stránkách???
Uznávám, že jsem ne tvé straně, že se měli zachovat jinak, ale rozhodně by to byla jen jejich dobrá vůle.
Co jsem to jenom chtěl....?
 
3X
#36 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 11-02-2012 13:36
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10

nech to plavat, byla to reakce na tvé "B". S reklamací něčeho to vůbec nemá souvislost. Šlo o rozdílnost cen a chování obchodníka. Pokud je spokojený, že prodá levněji přes eshop s vyššími náklady, je to jeho boj. Já těch cca 200Kč rozdílu unes a zajel jsem si z dálnice 15km, jen jsem na to upozornil. Asi je lepší se k obchodníkům chovat stejně. Vyzkoušet si to a ošahat u nich na krámě a pak si levněji objednat jinde, popřípadě jim to v zákonné lhůtě bez udání důvodů vrátit.

Asi jsem ze staré školy.
 
tomi
#37 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 12-02-2012 00:06
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 338
Založený: 08.07.10

Efendi napsal:
stepan napsal:
itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknemthumbs up Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode dražSad


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně ShockShockShock


Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?


Nechtěl jsem, ale musím. Nemůžu se dívat na to jak se tady kritizujou dvě ceny na e-shopu a v kamenném obchodě. Ten kdo o tom nemá ani šajnu ať raději nic nepíše. V našem státě by chtěli všichni nakupovat nejlíp zadarmo a s donáškou až pod nos.To je to samé jako by jste chodili do práce zadarmo.To by se Vám líbilo? Bohužel e-shopy dnes provozujou i lidé kteří dělají na šachtě a e-shopem si přivydělávají. O zboří nemají ani šajnu a nikdy jej ani neviděli, jelikož jimi nabízené zboží ja zasíláno přímo z jiného skladu který jim provozuje e-shop.Shrnuto žádne náklady na balení, poštovné peníze ve zboží, nájem za sklad, pracovní síly a hlavně riziko 14-ti dnů vrácení peněz a zboží mu nezůstane na skladě. Já provozuju i kamenný obchod i e-shop a kdybych měl na kam.obchodě prodávat za e-shop ceny tak to můžu rovnou zavřít.E-shop je jen doplněk a zvýšení obratu u dodavatelů. Aspoň u mě.Omlouvám se že jsem se tak rozepsal ale s tímto názorem se setkávám denně a jsem na něj alergický.CHCI SI KOUPIT TO A TO , ALE NA NETU JSEM TO VIDĚL ZA TOLIK.Shock Má odpověď : Tak si to kupte na netu!!! Když příjdeš k pekaří taký mu neřekneš že v KAUFLANDU prodávají rohlíky za 1,90 a on je má za 2,50. Většina e-shopu má možnost osobního odběru na kam.obchodě. Lepší cena je podmíněná tvou registraci.To znamená že ti může obchodník posílat různé akce, pokud k tomu dáš souhlas, a to si piš že 99% registrovaných chce informace o novinkách i o akcích , které děláš nebo chystáš. Jiném firmy za tyto kontakty musí zaplatit a ty je máš jen za cenu nižší ceny na e-shopu.Samozřejmě ochrana osobních udájů platí i v tomto případě.Ale máš svou databázi s kterou můžeš pracovat a nemusíš ji pracně shánět a nebo kupovat.Tak asi tolik.
 
www.kapa-toner.cz
Efendi
#38 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 12-02-2012 01:54
Člen

Příspěvek: 30
Založený: 19.05.10

Tomi napsal:
Efendi napsal:
stepan napsal:
itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknemthumbs up Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode dražSad


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně ShockShockShock


Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?


Nechtěl jsem, ale musím. Nemůžu se dívat na to jak se tady kritizujou dvě ceny na e-shopu a v kamenném obchodě. Ten kdo o tom nemá ani šajnu ať raději nic nepíše. V našem státě by chtěli všichni nakupovat nejlíp zadarmo a s donáškou až pod nos.To je to samé jako by jste chodili do práce zadarmo.To by se Vám líbilo? Bohužel e-shopy dnes provozujou i lidé kteří dělají na šachtě a e-shopem si přivydělávají. O zboří nemají ani šajnu a nikdy jej ani neviděli, jelikož jimi nabízené zboží ja zasíláno přímo z jiného skladu který jim provozuje e-shop.Shrnuto žádne náklady na balení, poštovné peníze ve zboží, nájem za sklad, pracovní síly a hlavně riziko 14-ti dnů vrácení peněz a zboží mu nezůstane na skladě. Já provozuju i kamenný obchod i e-shop a kdybych měl na kam.obchodě prodávat za e-shop ceny tak to můžu rovnou zavřít.E-shop je jen doplněk a zvýšení obratu u dodavatelů. Aspoň u mě.Omlouvám se že jsem se tak rozepsal ale s tímto názorem se setkávám denně a jsem na něj alergický.CHCI SI KOUPIT TO A TO , ALE NA NETU JSEM TO VIDĚL ZA TOLIK.Shock Má odpověď : Tak si to kupte na netu!!! Když příjdeš k pekaří taký mu neřekneš že v KAUFLANDU prodávají rohlíky za 1,90 a on je má za 2,50. Většina e-shopu má možnost osobního odběru na kam.obchodě. Lepší cena je podmíněná tvou registraci.To znamená že ti může obchodník posílat různé akce, pokud k tomu dáš souhlas, a to si piš že 99% registrovaných chce informace o novinkách i o akcích , které děláš nebo chystáš. Jiném firmy za tyto kontakty musí zaplatit a ty je máš jen za cenu nižší ceny na e-shopu.Samozřejmě ochrana osobních udájů platí i v tomto případě.Ale máš svou databázi s kterou můžeš pracovat a nemusíš ji pracně shánět a nebo kupovat.Tak asi tolik.


Takže platí co jsem napsal. Přijedu k tobě na krám, vyberu si co potřebuju a objednám před tebou v tvém e-shopu za nižší cenu. V poho. Mně to žíly netrhá.
 
Waltr
#39 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 12-02-2012 08:24
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10

Hele chlapi, trochu to plevelíme. Měl bych k tomu taky spoustu připomínek, ale je to jaksi mimo mísu. Ať si každý přebere každého komentáře, a když ho to prudí, založme téma pro tuto debatu.
Zvláště ty citace Shock nedivím se že jsou na spoustě for zakazané.
Co jsem to jenom chtěl....?
 
stepan
#40 Vytisknout diskuzi
PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti
Přidané 12-02-2012 09:33
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10

Efendi napsal:

Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?


Až na to, že VĚTŠINOU máš zboží připravené k vyzvednutí AŽ ZA NĚKOLIK HODIN ( nebo desítek minut ) od doby, kdy si ho objednáš, čili tato metoda není v praxi moc využitelná.

Mně spíš udivuje, jak tady všichni děláte, že jste objevili Ameriku Smile
Upravil stepan dne 12-02-2012 09:38
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 186

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.07 sekund 403,300,859 návštěv