31.3. 2025 08:52
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Březen 2025 >>
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
PF ko tu žádné není tak teď jen ten koment...
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Polepy a samolepky nejen na Tvoje moto
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CENDURO VÍTANIE JARI 2025
· Zamykací držáky pro smartphony a...ZUMO XT
· BMW R 1300 GS / BMW R 1300 GS Adventure
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3191]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Dakar [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
 Tisk diskuze
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
PetrAT
#41 Vytisknout diskuzi
Přidané 06-08-2013 22:13
Člen

Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10

Ano, směs je měkčí než se dělala dříve
Vlnění bylo kolem 130 kmh, když jsem jel nabalený na dovču
Stejně jsme to pozorovali i u TransAlpa


 
xx4
#42 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 06-08-2013 22:18
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

PetrAT napsal:
Ano, směs je měkčí než se dělala dříve
Vlnění bylo kolem 130 kmh, když jsem jel nabalený na dovču
Stejně jsme to pozorovali i u TransAlpa




Tak to bych spíš viděl problém na straně tlumičů....
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
Boro9
#43 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 07-08-2013 06:13
Člen

Příspěvek: 576
Založený: 15.04.11

qwert napsal:
No přece starou dobrou 07,ta dovču zvládne..


thumbs up Tak tak, - 07 je držák... za poslední měsíc na ní najeto 6000 převážně po asfaltu a ještě jí tam 2/3 jsou na lítání po QWERTově...., lol
Honda XL 700V Transalp yummy
Nově CRF 1000A AFRIKA TWIN lol
 
Vlada-adv
#44 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 07-08-2013 21:21
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

Joe nepřeslechnul, jezdíme E09 vzadu, Army vepředu. Celkem tři sady po sobě. Balkán 4500km, Tunis 5500km, Island 6300km. Army vepředu je na cestovatelské ježdění k nezničitelná. Mám už doma dvě sundané sady na kterých je víc naž půlka vzorku (ExBalkán a ExTunis) jak na přední tak na zadní. 10tis zcela bez obav. Jezdíme 990A a 690E. Nejdůř dopadla letošní sada na 990ce po 6300km je na zadku 4-6mm, což ale nepřičítám směsi ale Islandským cestám. Asfaltem to nazvat nejde je to podrcené cosi prolité čímsi a funguje to jako bruska. Mimochodem hodím sem fotky zbytků ale až o víkendu.
Qwet> svatá pravda s naloženou motorkou se k přední gumě chovám jak k princezně na hrášku. Stačí když vede nic jiného dělat nemusí = brzdí jen v nezbytně nutných případech. Pravda je že i zadní hýčkám většinu cesty mi k brždění stačí motor. Když se chce smete se předek do 1500-2000km stačí je brzda plyn a jeto.
 
Vlada-adv
#45 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:36
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

P.S. zde jsou ty fotky, jinak když už jsme u toho jsou k dispozici á 500,-.
3x E09 140/80/18
1x E09 150/70/18
3x XT644 100/90/21

Doprava dle dohody PHA, SČ. Stav viz fotky níže:
 
Vlada-adv
#46 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:38
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

Foto 1
Vlada-adv přiložený následující obrázek:


[149.28Kb]
 
Vlada-adv
#47 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:38
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

Foto 2
Vlada-adv přiložený následující obrázek:


[164.84Kb]
 
Vlada-adv
#48 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:39
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

Foto 3
Vlada-adv přiložený následující obrázek:


[177.35Kb]
 
Vlada-adv
#49 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:48
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

P.S. ještě mi tam leží zánovní Pirelli Scorpion Trail 90/90/21 + 150/70/18 najeto cca 500 stav viz foto vyměním za MT90 nebo MT21 ve obdobném stavu nebo prodám. Tyhle gumy asi v dohledné době potřebovat nebudu.
Vlada-adv přiložený následující obrázek:


[165.69Kb]
 
Sharki
#50 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 15:36
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 23
Založený: 20.05.10

Vlada-adv napsal:
Joe nepřeslechnul, jezdíme E09 vzadu, Army vepředu. Celkem tři sady po sobě. Balkán 4500km, Tunis 5500km, Island 6300km. Army vepředu je na cestovatelské ježdění k nezničitelná. Mám už doma dvě sundané sady na kterých je víc naž půlka vzorku (ExBalkán a ExTunis) jak na přední tak na zadní. 10tis zcela bez obav. Jezdíme 990A a 690E. Nejdůř dopadla letošní sada na 990ce po 6300km je na zadku 4-6mm, což ale nepřičítám směsi ale Islandským cestám. Asfaltem to nazvat nejde je to podrcené cosi prolité čímsi a funguje to jako bruska. Mimochodem hodím sem fotky zbytků ale až o víkendu.
Qwet> svatá pravda s naloženou motorkou se k přední gumě chovám jak k princezně na hrášku. Stačí když vede nic jiného dělat nemusí = brzdí jen v nezbytně nutných případech. Pravda je že i zadní hýčkám většinu cesty mi k brždění stačí motor. Když se chce smete se předek do 1500-2000km stačí je brzda plyn a jeto.

Už 4sezonu jezdím Enduro BMW650 pořád si nemohu zvyknout brzdit předkem,jak mě všichni upozorňujou.Už jsem byl i na motardovém okruhu a byl jsem tak zmatenej kterou bezdou brzdit,že jsem si to vůbec neužil.Teď koukám na tebe,co píšeš a nevěřím vlastním očím.Určitě jsi toho už dost nahrkal a je normální brzdit na enduru zadkem?Když jezdím kládu,po silnici ,tak pouze zadkem dobržďuju.Tak ti nevím.Zdarec Sharki
 
will
#51 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 16-08-2013 11:35
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 207
Založený: 14.10.10

To je chyba. Na silnici většinou zadek ani nepotřebuješ, jenom stáhneš destičky. Předek má daleko větší účinek. V terénu se to obrací. Zatěžuješ víc zadní brzdu.
 
www.motovaky.cz
Sergej
#52 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 16-08-2013 16:13
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 274
Založený: 14.07.11

ako môžete mať na E09 po 4000 KO na Afre?...keď jazdíš stále off chápem..
ja som dal E09 Dakar 14 000a ešte mala 2-3mm.. to isté z Karoo T bolo po 6000km...

Teraz E07 cel 14 000 a osm v 1/3..no predok vydrží menej keď dávam mu zabrať,,tak po 10 000km...

Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
 
Vlada-adv
#53 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 17-08-2013 19:03
Člen

Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11

Sharki> no jezdit "kladu" a cestovat jsou dve ruzne veci. Pri cestovani jedu na dojezd a navrat bez urazu a skod. Kladu muzu jezdit kolem komina a pak je predek nejlepsi kamos :-).
 
PetrAT
#54 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 07:38
Člen

Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10

http://kodi.rajce...3/#054.jpg
Upravil PetrAT dne 20-08-2013 07:39
 
xx6
#55 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 08:21
Člen

Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10

PetrAT> no tak to je hodně masakrální.. asi si prohlýdnu svoje E07 hmm
 
Joe
#56 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 11:19
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10


Teď to řeším s f. Mitas v rámci reklamace a nejen jí.
 
motoblb
#57 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 13:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10

daliss napsal:
PetrAT> no tak to je hodně masakrální.. asi si prohlýdnu svoje E07 hmm
Nen, prostě to upadloGrin
www.motodilyhavirov.cz
 
http://www.motodilyhavirov.cz/
PetrAT
#58 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 15:51
Člen

Příspěvek: 2286
Založený: 27.05.10

[quote]Joe napsal:[quote]
Joe, co je pak pod tím plátnem?
Dá se s tím ještě někam dojet ?
 
Joe
#59 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 16:31
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

PetrAT napsal:
[quote]Joe napsal:[quote]
Joe, co je pak pod tím plátnem?
Dá se s tím ještě někam dojet ?

Jo je pod tím ještě asi půl cenťáku materiálu, ale jízda na tomhle ti na klidu nepřidá. Je potřeba zjistit proč se ty figury separovaly. Na přehřátou gumu to nevypadá.
 
Pardal
#60 Vytisknout diskuzi
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 16:52
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1138
Založený: 04.06.10

Tak to je vada materiálu, to se muže stat každemu vyrobku, dotaz trochu mimo: jak si vedl v poravnaní s GS Trimph?
cestovaní na moto - to je vášeň
 
www.rockway.eu
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 102

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,347
· Nejnovější člen: BranoSVK
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.11 sekund 431,188,292 návštěv