daliss napsal:
přepákování XC na zadku je opravdu neštěstné. Taky se mi tohle nelíbí a nechápu proč to udělali, když můj tiger to má napřímo . To že je na ráně je věc druhá, ale jde tomu pomoci krytu spodku. Ten snad dokonce někdo dělá. Teplo na nohy u XC je taky všeobecně známá věc. Za sebe nedokážu posoudit. Jel sem na tom chvilku a kor byla kosa, tak pokud z toho šlo teplo, tak to bylo jen k užitku.
Co se ložisek u BMW týče. Kámoš na svém GS měnil krk řízení po tuším 40 tis. Jezdí solo a taky i šotoliny, ale žádný brutus. Takže to bude asi o serii, u které ty ložiska odchází. Ale co sem pochopil, tak Palo chce 700 a to je novinka a tam už snad budou ložiska ošefované.
Co se servisu Triumphu týče - jasně, není na každém rohu, ale myslím že to není na škodu. Pokud bydlíš kdekoli v ČR, nebude to do Triuph servisu víc než 130 km a to je furt pohoda bo zas tak často se do servisu nejezdí. A třeba v Olmiku je ševča ochotný a hlavně dobrý mechoš
Shrecku a s tím Hondurasem si to moc nenarovnal. To je prašť jako uhoď ...
V Hondurasu nemaj šikmé oči
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
Spotřebu u BMW dělají tím způsobem, že nastavily vstřikování tak, aby bleskově zavíralo při sebemenším ubrání plynu-proto při jízdě ve stupačkách lítáš dopředu a vzad, trochu plynu neoddávkuješ a jízda je vše, jen ne plynulá.Pozdější ročníky prý už byly ucukané méně.Snad se už po letošním posílení mazání přestanou motory BMW800 zadírat při delší,pomalejší jízdě, doposud to byl rozhodně nejnepovedenější motor BMW. Raděj bych vsadil na tigera-alespoň má kvalitnější ráfky a páka řazení a brzdy je ocelová a ne odlitek z křehkého hliníku
Left napsal:
Spotřebu u BMW dělají tím způsobem, že nastavily vstřikování tak, aby bleskově zavíralo při sebemenším ubrání plynu-proto při jízdě ve stupačkách lítáš dopředu a vzad...
Nízkou spotřebu umí bmw už léta
A mají ji i mašiny u kterých tento on-off efekt není
Kamarád jezdí Dakara, spotřeba 4L je běžná
A boxery jim taky žerou málo
Proč se jim nepovedlo odladit GS800 nevím
Ale GS650 (2válec) tímto škubáním netrpěl
Left napsal:
Spotřebu u BMW dělají tím způsobem, že nastavily vstřikování tak, aby bleskově zavíralo při sebemenším ubrání plynu-proto při jízdě ve stupačkách lítáš dopředu a vzad...
Nízkou spotřebu umí bmw už léta
A mají ji i mašiny u kterých tento on-off efekt není
Kamarád jezdí Dakara, spotřeba 4L je běžná
A boxery jim taky žerou málo
Proč se jim nepovedlo odladit GS800 nevím
Ale GS650 (2válec) tímto škubáním netrpěl
ano je to pravda...650 to nedělá...jen nevím jestli je to moji ženou nebo motorkou:-):-)
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
tak tě asi nechám s XC osamoceného, je to obyč verze (XC jsem nechtěl, jezdím dost silnici a po předchozím Hypermotardovi se obavám že aj svižně) takže mně na XC vadila ta měkkost podvozku a obyč mně víc sedla i posedem a celkovou velikostí.
Je to 2012, původ ČR, nejeto cca 15000km s velkýma padákama (už jsem stihl hned otestovat :-( ) a jsou super! vnitřní blatníček. V plánu jsou bástry, laďák, stupačky od SW-motech a asi aji šus plech od motechu.
Palo7 napsal:
tak tě asi nechám s XC osamoceného, je to obyč verze (XC jsem nechtěl, jezdím dost silnici a po předchozím Hypermotardovi se obavám že aj svižně) takže mně na XC vadila ta měkkost podvozku a obyč mně víc sedla i posedem a celkovou velikostí.
Je to 2012, původ ČR, nejeto cca 15000km s velkýma padákama (už jsem stihl hned otestovat :-( ) a jsou super! vnitřní blatníček. V plánu jsou bástry, laďák, stupačky od SW-motech a asi aji šus plech od motechu.