25.11. 2024 21:46
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Polepy a samolepky nejen na Tvoje moto
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: VOLNÁ TÉMATA :: COKOLI
 Tisk diskuze
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
qwert
#41 Vytisknout diskuzi
Přidané 14-02-2014 14:51
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

daliss napsal:
qwert> jenže takhle čisťounký si to měl jen v době, kdy si ji doskládal. Od té doby už taková moc není (myšleno čistotou)


Ale jo,často vypadá stejně akorát nikdy to dlouho nevydrží..
 
Tomas Woky Vokurka
#42 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 22-02-2014 20:40
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 130
Založený: 04.08.11

Tak jak to u mně pokračuje?

BLBĚ !

Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.

Aprilia Pegaso 650
"největším problémem italských motorek jsou zlatý český ručičky"
 
street-dog
#43 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 22-02-2014 23:21
Člen

Příspěvek: 54
Založený: 22.10.13

A co tam máš za závit ? Já když jsem po tom pátral tak v sadách V-Coil nebo Helicoil bylo hodně závitů Smile viz katalog helicoil http://www.helico...stazeni/11
Upravil prezi dne 23-02-2014 09:23
Honda XL 650 V Transalp (2000)
 
xx4
#44 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 10:24
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?

BLBĚ !

Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.


Ještě neházej flintu do žita.U některých motorů se dá nový závit vyříznout i bez půlení.Sundej víko spojky a koukni,jestli je vidět ta díra od výpušťáku.Pokud jo,řeknu ti co a jak dál.Něco do toho budeš muset investovat,ale ve srovnání s nákladama na půlení motoru, to bude pakatel...
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
Tomas Woky Vokurka
#45 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 13:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 130
Založený: 04.08.11

Díky pánové, v průběhu týdne na to kouknu. ted jsem z toho tak nasranej že se mi na to nechce ani šahat.


Aprilia Pegaso 650
"největším problémem italských motorek jsou zlatý český ručičky"
 
xx4
#46 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 17:28
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

Tomas Woky Vokurka napsal:
Díky pánové, v průběhu týdne na to kouknu. ted jsem z toho tak nasranej že se mi na to nechce ani šahat.



Jo tak tohle znám. Smile Mi teď přestal fungovat tachometr.Původní diagnóza lanko se nepotvrdila a po rozebrání jsem zjistil,že některý z původních majitelů tam narouboval duralový "šnek",místo původně plastového.Ten se vydřel,zasekl a zničil náhon z kola (plechový).To je tak,když si kdejaký **** myslí,že když nahradí plastovou součástku kovem,vyzrál nad celým Japonskem.Že to použití plastu má taky další souvislosti už někomu nedošlo...Zítra dorazí nový.Plastový.Frown
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
John
#47 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 19:04
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11

Pavle pozor na tu výměnu. Já jsem po 100 tis km řešil nefunkční tachometr také jen výměnou silonového kolečka, ale to mě vydrželo asi jen 600 km a vydřelo se znovu. Příčinu jsem našel v vymletém uložení toho šnekového dílu na jehož konci je přichycené lanko. Moje finální řešení byl celý nový náhon tachometru a doufám, že vydrží taky, jak ten původní (100 tis km). Jinak výměna silonového prstence za kovový bývá ještě spojena s výměnou i toho šroubovicivého protikusu. Celá výměná sada se skládá s kovového prstence, šnekového dílu a kuličky, která se dává do spodního uchycení šroubovice. Při této úpravě se musí provrtat "domeček" náhonu tachometru, aby bylo možné vyrazit původní šnekovou část a pak se s novým dílem zajistí dodávanou kuličkou a šroubkem. Takže ještě může vzniknout možné poškození díky zdeformované kulišce, která udělá vůli na šneku a ten pak přesně nezapadá do ozubení prstence. Snad jsem to moc složitě nepopsal a dá se to pochopit. Pořádně ten náhon prohlédni, ať neutrácíš za silonový prstenec zbytečně.
 
http://www.africatwin.cz/?show=71
xx4
#48 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 20:42
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

John:Jo, někdo do toho rýpal.Některým lidem by se fakt patřilo urazit klepeta až u krku...pissed Bohužel jsem "šnek" objednal hned a to že je to celé jakési poku.vené si všiml až posléze.Uvidíme, jak se mi to podaří poskládat.Ještě si pohrávám s myšlenkou,že bych tachometr předělal do podoby,jakou má LC8,čili magnet a čidlo.Lanka už jsou stejně z módy Grin
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
John
#49 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 21:16
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11

Zkus se na ten snímač zeptat Tyfozy, ten už něco takového stvořil. Já jsem taky chvíli laboroval s možností opravy náhonu a nakonec jsem zvolil cestu celkové výměny.
 
http://www.africatwin.cz/?show=71
tyfoza
#50 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 00:28
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 414
Založený: 27.05.12

Kolega teď dával na Afriku naše AST místo origo vadného tripmasteru. Sepsal k tomu i návod, jak to zadrátovat - do tripmasteru na Africe vede ŠEST ! drátů.

Zeptám se ho, jak je to s tím náhonem tachometru. Vůbec nevím, jestli má Afrika tachometr mechanický a pak je převodník na pulsy a tripmaster. Nebo jestli vede lanko do "převodníku na pulsy" a pak je tachometr i tripmaster elektronický - v tomto druhém případě by to šlo pravděpodobně nahradit naším snímačem velmi snadno. To je ten náš snímač: http://goo.gl/tDyUAQ
S modifikací množství pulsů má kolega Anubis bohaté zkušenosti viz. http://goo.gl/r5xER .
Upravil tyfoza dne 24-02-2014 00:30
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
tyfoza.blogspot.cz
 
tyfoza.blogspot.cz
John
#51 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 06:27
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11

Afrika má mechanický náhon tachometru. Tripmástr bere pulsy elektronicky z otáčkoměru. Wink
Upravil John dne 24-02-2014 06:28
 
http://www.africatwin.cz/?show=71
xx4
#52 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 09:28
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

tyfoza napsal:
Kolega teď dával na Afriku naše AST místo origo vadného tripmasteru. Sepsal k tomu i návod, jak to zadrátovat - do tripmasteru na Africe vede ŠEST ! drátů.

Zeptám se ho, jak je to s tím náhonem tachometru. Vůbec nevím, jestli má Afrika tachometr mechanický a pak je převodník na pulsy a tripmaster. Nebo jestli vede lanko do "převodníku na pulsy" a pak je tachometr i tripmaster elektronický - v tomto druhém případě by to šlo pravděpodobně nahradit naším snímačem velmi snadno. To je ten náš snímač: http://goo.gl/tDyUAQ
S modifikací množství pulsů má kolega Anubis bohaté zkušenosti viz. http://goo.gl/r5xER .


Je možné použít AST jako tachometr?Nějak jsem se v dotyčném tématu ztratil Smile Uvažuju,že bych nahradil původní tachometr,tripmaster a kontrolky jediným přístrojem.hmm
...a je už,nebo ještě možné jej objednat?
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
qwert
#53 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 09:28
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Manželce jsem měnil ty plastové šneky už dva,stály myslím kolem 600kč.Raději jsem ji koupil digitální Koso za 2500 a mám klid.
 
tyfoza
#54 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 10:00
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 414
Založený: 27.05.12

John napsal:
Afrika má mechanický náhon tachometru. Tripmástr bere pulsy elektronicky z otáčkoměru. Wink


Takže ten tachometr je mechanický, vede do něj lanko a to hýbe vším. Ok. Tak ten nepůjde krmit pulsy od snímače kola.
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola.
tyfoza.blogspot.cz
 
tyfoza.blogspot.cz
bartus
#55 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 10:17
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 707
Založený: 11.07.10

Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?

V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .


Jaký rozměr závitu tam máš? Nějaké vložky mám tady v práci. Já s nima opravoval zničený závit v hlavě válce, nedrželo mi koleno výfuku.
www.bartus.eu - padací rámy a nosiče kufrů na zakázku
 
www.bartus.eu
motoblb
#56 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 11:26
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10

pavelgs napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?

BLBĚ !

Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.


Ještě neházej flintu do žita.U některých motorů se dá nový závit vyříznout i bez půlení.Sundej víko spojky a koukni,jestli je vidět ta díra od výpušťáku.Pokud jo,řeknu ti co a jak dál.Něco do toho budeš muset investovat,ale ve srovnání s nákladama na půlení motoru, to bude pakatel...
Tady se to právě půlit musí jak sem psal výše.Výpušťák je v převodovce,kdyby si chtěl blok klidně ti to rozpůlím a pošlu.Je to sice z BMW,ale kártry jsou pokud se nepletu stejné.Wink
motoblb přiložený následující obrázek:


[50.72Kb]
www.motodilyhavirov.cz
 
http://www.motodilyhavirov.cz/
Tomas Woky Vokurka
#57 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 17:01
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 130
Založený: 04.08.11

bartus napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?

V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .


Jaký rozměr závitu tam máš? Nějaké vložky mám tady v práci. Já s nima opravoval zničený závit v hlavě válce, nedrželo mi koleno výfuku.


Zmněřím zítra během dopoledne
Aprilia Pegaso 650
"největším problémem italských motorek jsou zlatý český ručičky"
 
Tomas Woky Vokurka
#58 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 17:01
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 130
Založený: 04.08.11

motoblb napsal:
pavelgs napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?

BLBĚ !

Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.


Ještě neházej flintu do žita.U některých motorů se dá nový závit vyříznout i bez půlení.Sundej víko spojky a koukni,jestli je vidět ta díra od výpušťáku.Pokud jo,řeknu ti co a jak dál.Něco do toho budeš muset investovat,ale ve srovnání s nákladama na půlení motoru, to bude pakatel...
Tady se to právě půlit musí jak sem psal výše.Výpušťák je v převodovce,kdyby si chtěl blok klidně ti to rozpůlím a pošlu.Je to sice z BMW,ale kártry jsou pokud se nepletu stejné.Wink


Díky kdyžtak bych se ozval
Aprilia Pegaso 650
"největším problémem italských motorek jsou zlatý český ručičky"
 
blejdamint
#59 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 25-02-2014 12:52
Člen

Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11

Tomas Woky Vokurka napsal:
motoblb napsal:
pavelgs napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?

BLBĚ !

Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.


Ještě neházej flintu do žita.U některých motorů se dá nový závit vyříznout i bez půlení.Sundej víko spojky a koukni,jestli je vidět ta díra od výpušťáku.Pokud jo,řeknu ti co a jak dál.Něco do toho budeš muset investovat,ale ve srovnání s nákladama na půlení motoru, to bude pakatel...
Tady se to právě půlit musí jak sem psal výše.Výpušťák je v převodovce,kdyby si chtěl blok klidně ti to rozpůlím a pošlu.Je to sice z BMW,ale kártry jsou pokud se nepletu stejné.Wink


Díky kdyžtak bych se ozval


Hej chlape proč půlit, skoro v každém lepším servízu maj zavitové vložku a sadu na opravu. za 5ti bábu na počkání, tady video

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Nn_vxBpXGNE[/youtube]

tak se to přesně dělá , hlavně nepůlit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jak vidíš stále musí lehce protíkat olej ven at se ti dostane do vnútry co nejmín nečistot.pray
Upravil blejdamint dne 25-02-2014 12:53
blejdamintxr650r
 
motoblb
#60 Vytisknout diskuzi
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 25-02-2014 18:04
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10

blejdamint napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
motoblb napsal:
pavelgs napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?

BLBĚ !

Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.


Ještě neházej flintu do žita.U některých motorů se dá nový závit vyříznout i bez půlení.Sundej víko spojky a koukni,jestli je vidět ta díra od výpušťáku.Pokud jo,řeknu ti co a jak dál.Něco do toho budeš muset investovat,ale ve srovnání s nákladama na půlení motoru, to bude pakatel...
Tady se to právě půlit musí jak sem psal výše.Výpušťák je v převodovce,kdyby si chtěl blok klidně ti to rozpůlím a pošlu.Je to sice z BMW,ale kártry jsou pokud se nepletu stejné.Wink


Díky kdyžtak bych se ozval


Hej chlape proč půlit, skoro v každém lepším servízu maj zavitové vložku a sadu na opravu. za 5ti bábu na počkání, tady video

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Nn_vxBpXGNE[/youtube]

tak se to přesně dělá , hlavně nepůlit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jak vidíš stále musí lehce protíkat olej ven at se ti dostane do vnútry co nejmín nečistot.pray
Ano takhle se to běžně dělá u aut které mají ve vaně sací koš se sitkem,ale dá se to udělat i u motrek,kde se popř. sundá boční víko a malé špony pokud se dostanou do motoru vyndáš případně štětečkem,což tady nejde,jelikož ten výpustný šroub je v převodovce.Jak dosáhneš u pegasa,aby ti stále vytékal olej?U tohoto motoru bych to opravu neriskoval,pokud si to uděláš doma sám a něco posereš budeš za ocase chytneš se za hlavu a maximálně se ti budou kámoši u piva smát.Pokud by ti to udělal servis bude toho plný net jací to jsou ču.áci od motorkáři.cz po cenduro comfort Nehledě na to,že tu Tom psal,že ten motor chce přetěsňovat,takže když už tak už.Wink
www.motodilyhavirov.cz
 
http://www.motodilyhavirov.cz/
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 214

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.12 sekund 403,282,016 návštěv