25.11. 2024 19:47
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Polepy a samolepky nejen na Tvoje moto
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: JAPONSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Afrika bude!!!
PetrAT
Přidané 11-03-2016 19:21
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

Tak jezdit s filtrem do servisu ...
Asi budou i takoví majitelé
Věčná škoda, že se to nepodařilo vyřešit jako na 750 víkem na nádrži
Ale asi měli důvod to udělat jinak
Pak bych ale čekal, že to vyřeší nějakým víkem, kterou půjde sundat bez nutnosti demontáže bočních plastů

Tome, ten kryt světlomete je přidržovaný nějakými pásky ?
Vzhledem k ceně toho světla to asi půjde na odbyt
 
abbe Faria
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 19:30
Člen

Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15

Já pořád nevím,čemu se divíte?
A. Výroba a prodej nových moto je business.
B. Servis moto je business
C: Prodej náhradních dílů je business
D: Prodej doplňků je business
Má nebo je zájem vyrábět moto bezporuchové a funkční za celou jeho životnost-nemáGrin
Tak proč čekáte na to,až někdo vyrobí něco co už dávno bylo vyrobený jen s větším motoremsecret
Upravil bych vlákno a požádal zakladatele.
Prosím přejmenuj to na "Afrika byla"
Tohle by se mohlo jmenovat True Adventure -i když to adventure bych dal do uvozovekFrown
Upravil abbe Faria dne 11-03-2016 20:41
 
lobo6
Afrika bude!!!
Přidané 11-03-2016 20:45
Člen

Příspěvek: 210
Založený: 30.08.10

Taková hezká motorka to byla, ten rozvod přídavného topení tomu ale neslušíFrown
 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 13-03-2016 14:56
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

lobo6 napsal:
Taková hezká motorka to byla, ten rozvod přídavného topení tomu ale neslušíFrown


To nesluší žádný motorce ale když je tam ten ****ní chladič, tak je dost riziko jezdit bez toho - pochopitelně v případě, když člověk předpokládá, že to sem tam půjde na zem. Někdo, kdo se třeba bude cítit jistě, nepotřebuje nic, na rallye motorkách taky nejsou žádný padáky ale alespoň ten šusplech tam je vždycky.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 13-03-2016 15:17
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

abbe Faria: pořád si myslím, že to je jedna z nejvíc "adventure" motorek aktuálně na trhu. Pokud za adventure nepovažujeme třeba AJP s plastovou podsedlovkou, což je vlastně ostrá rallye motorka, na které se cestovat dá ale ne moc s nějakými zavazadly. A z dvouválců co se dělají aktuálně - všichni mají třeba to čištění filtru vyřešený neprakticky.
F800GS - sunda plast uprostřed a airbox je sice na klipech, nemusí se šroubovat ale dostat se tam, znamená 10 šroubů. Když se čistí i sací potrubí, tak se sundávají plasty kompletně a to znamená nejdřív padáky, pak oba boky..
1190KTM - 32 šroubů, sundat plasty, odpojit a sundat nádrž, asi tři hadice, kabely...

Pořád mi to u nový afriky přijde naprosto v pohodě třeba proti té nové KTM, kde to je záležitost na 15-20 minut jen se k filtru dostat.

S ostatním souhlasím ale je to tak prakticky se vším. Výrobci nechtějí, aby lidi měli motorky 15 let. A nechtějí, aby měli spoustu let vlastně nic - počítače, televize, telefony...
A svým způsobem nemají rádi ani výrobce ochranných doplňků, protože celkem pochopitelně chtějí radši dodat náhradní díl při každém upadnutí. Je to celkem pochopitelný. Možná, kdyby lidi chtěli odolnou motorku s dlouhou životností, tak by jí udělali a ty peníze, se kterými počítají na servisech a opravách by se jim zaplatily rovnou v ceně. Ale asi by to takhle nikdo nedělal. Když si vezmeš, kolik stály ty starý motorky v poměru k hodnotě peněz před 10-15 lety, tak to jsou podle mě pořád vyšší částky než dneska. Moje 1150GSA mě s kufry, světly a nějakými dalšími doplňky (vlastně to byla téměř plná palba) stála skoro půl mega. Kdyby se to přepočítalo podle inflace ČSU, tak to je dneska 650 tis. A kdyby se počítala reálná inflace, tak to je třeba 800 tisíc.
Netuším, co stála třeba poslední RD07 ofiko ale určitě by to vyšlo dráž než dnešních 330 tisíc. Tím chci říct, že hodnota těch starých motorek byla většinou daleko vyšší než je dneska a tím pádem mohla být i vyšší kvalita.
Upravil TomasTT dne 13-03-2016 15:29
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
Xpat
Afrika bude!!!
Přidané 13-03-2016 16:29
Člen

Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15

AJP ma normalni kovovou podsedlovku, akorat neni videt: http://www.wilddo...c=188711.0 .

A samozrejme i bez ni by to byla mnohem lepsi adventure motorka nez AT (i kdyz souhlasoim ze v premnozene a preregulovane Evrope ne) - ja na 690 mam pouze ten plast a (po vymene standardnich sroubu coz je vecna ostuda KTM) s nosicem na zavazadla zvladne v ostrem terenu s 35 - 40 kg na zadi bez problemu. A doufam ze na mne nevytahnes spolujezdce - jak si sam rekl, stupacky na AT sundas prvni Smile.

Jo a kdyby chteli, tak tu AT ochranili v standardu tak ze by padaky nepotrebovala (susplech samozrejme potrebuje kazda). Jak lc8, tak Tenere 660 byly navrzeny tak by nejaky ten pad a klouzani v phode zvladly - moje Tenere se valela nescetne krat - jednou se kluzala po prasne ceste 100 kmh a krome nepodstatne kosmetiky v pohode (k tomu prispeli samozrejme i tasky na boku - pokud by mela plechove bedny tak je zrejme na odpis).

Jinak souhlasim ze ty moderni motorky jsou cim dal vic odrbany - lidi koukaj na znacku a vubec je nezajima realita za ni. Kuprikladu se vzdy musim chlamat kdyz lidi rikaj jak ma motorka fantasticky podvozek protoze ma WP. Co pak vo to, WP urcite dobry podvozek umi, nicmene to jak to vojebavaj i na stejny motorce postupem casu je k zaplakani (teda ne WP, ale ti co jim to zadavaj). Napriklad vidle na me 2014 690 jsou neuveritelny sracky - predesle rocniky je meli o neco lepsi (porad myslim horsi nez lc8) a vubec nejlepsi byli myslim na 640 adventure. Pokrok.


 
lobo6
Afrika bude!!!
Přidané 13-03-2016 17:25
Člen

Příspěvek: 210
Založený: 30.08.10

Chladič má už dnes většina motorek tak se divím proč je zrovna na TrueAdventure biku umístěn tak neštastně. Více se zde řeší přístup k akumulátoru nebo filtru vzduchu než nahaté svody a víka motoru. Že překáží zadní stpačky je banalita hlavně že je mřížka na drahém světlometu.
 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 13-03-2016 17:30
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

Xpat: má a nemá. Kamarád je prodejce AJP v Anglii a jak odjížděl Jarda Šíma na cestu do Senegalu, tak jsme se o tom bavili. Je to jen výztuha, není tam kovový trojúhelník - takže on by na to nedal ani giantloop. On zrovna má 690 a říkal, že tam s tím není sebemenší problém. Na kufry to už chce nosiče s tyčí až k držáku stupačky ale na tašku nic. Nevím - neměl jsem možnost to zkoušet.
Pochopitelně na značce moc nezáleží ale je vyšší pravděpodobnost, že WP na standardní KTM bude fungovat líp než Kayaba nebo Sachs vyrobená podle specifikace "levnější to už být nemůže" a hlavně ať tam nejde nic nastavit a má to co nejméně komponentů.
Viz třeba přední tlumič na některých 1200GS od WP a porovnání s těmi ostatními. Ty WP byly fakt lepší a měly alespoň trošku odstupňované nastavení předpětí. Ale byly třeba o 10EUR dražší a to krát počet vyrobených motorek dělá obrovskou sumu.


Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 13-03-2016 17:39
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

lobo6 napsal:
Chladič má už dnes většina motorek tak se divím proč je zrovna na TrueAdventure biku umístěn tak neštastně. Více se zde řeší přístup k akumulátoru nebo filtru vzduchu než nahaté svody a víka motoru. Že překáží zadní stpačky je banalita hlavně že je mřížka na drahém světlometu.


Mě nepřijde nešťastně řešený. Pořád lepší než s ventilátory ze strany. Chladič je podle mě řešený naprosto normálně, jen prostě vedle něj je tenký plast a kdyby šla motorka do šutrů, tak jde přímo tím chladičem. Mohli by to ochránit třeba trošku jinou konstrukcí kolem něj a nakonec i ta kapota by mohla být třeba kevlarová - kdyby chtěli.
Nahatý svody - předpokládám že to nebude tak dlouho trvat, než představíme jiný svody, vedený trošku jinak, takže nebude kvůli sériovým potřeba dělat šusplech roztažený do šířky a hlavně - ten rám motoru je docela široký a kryje to zleva i zprava dobře. Teoreticky by na víku mohl být zase třeba kevlarový dekl ale podle mě ten rám stačí.

Mřížku pochopitelně nikdo dávat nemusí ale zrovna tohle je otázka chvilky, pokud člověk nejede pokaždý jako první. Mám tady origo světlo R1200GS s větví narvanou v parabole - kamarád taky tvrdil, že to počká, že se mu nikdy se světlem nic nestalo. Tak ho to stálo tenkrát tuším 12 tisíc.

'http://shop.touratech.cz/media/catalog/product/0/1/01-402-5155-0_i_03.jpg'
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
lobo6
Afrika bude!!!
Přidané 13-03-2016 17:56
Člen

Příspěvek: 210
Založený: 30.08.10

Větev v parabole se dá přežít, lepší než ji mít v játrech.
Teprve čas ukáže jak obstojí konstrukce nové Afriky při drsnějším zacházení.
Máš nějak zváženo kolik obnáší kompletní dostavba? Tipuji dobrých deset kilo.
 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 14-03-2016 17:48
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

To záleží na tom, čemu říkáš kompletní...
Jako včetně kufrů? A jaké mají mít objemy a tři nebo dva kufry?

Můžeme něco zvážit ale je to celkem fuk - prostě buď tam ty lešení a plechy chceš a nebo nechceš. Každý si musí rozvážit, jestli chce motorku s co nejnižší váhou ale která se nejspíš při pádu poškodí a nebo do jaké míry podle svých schopností, terénu a charakteru cesty chce nebo nechce riskovat. Nakonec ale stejně hlavní roli bude hrát to, jestli jezdec váží 70kg nebo 110kg a jestli veze 40 konzerv atd..

šusplech: 2.7kg (musí se ale odečíst váha originálního)
rozšíření policajta: 170g
adaptér pro montáž držáku GPS: 180g
Kufr Zega Mundo 31 vč. montážní sady: 4kg
tankbag: 970g





Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 14-03-2016 18:08
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

Jen tak pro zajímavost - napadlo mě nafotit když se motorka položí, co se asi tak nejdřív ulomí nebo ohne. Z levé strany trčí držák policajta, tak nalevo:

Když se motorka nechá ať se převalí, tak zůstane v téhle poloze. Leží na horním padáku, motor celkem nebezpečně blízko země ale pořád ještě o pár cm nad zemí ale řadička, stupačka, zadní stupačka - to jde do země 100%...

'https://touratech.smugmug.com/Africa-Twin-CRF1000L/i-FCfr6zJ/0/XL/TT_1000256-XL.jpg'

Kdyby tam nebyl držák zadní stupačky a stupačka, tak se překlopí ještě víc a lehne o zem rámem kufrů. Takhle to leží na tom držáku.

'https://touratech.smugmug.com/Africa-Twin-CRF1000L/i-cR3kq3D/0/XL/TT_1000263-XL.jpg'

Jak dorazí rám motoru, tak věřím, že to bude vpředu ležet na těch dvou rámech - horním a spodním a motor bude naprosto bezpečně od země. Ale vzadu to asi některá z těch tří věci odnese.
Upravil TomasTT dne 14-03-2016 18:09
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
Cidas
Afrika bude!!!
Přidané 14-03-2016 20:18
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11

Při pohledu na tvou zadní gumu soudím, že si s tím stále ještě moc nepojezdil Smile
"Míra dálky je toulka..."
 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 15-03-2016 01:11
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

Cidas napsal:
Při pohledu na tvou zadní gumu soudím, že si s tím stále ještě moc nepojezdil Smile


Snad to tento týden už přihlásíme. Jezdit s motorkou bez SPZ tak nějak nechceme Smile
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
Wan-Chuan
Afrika bude!!!
Přidané 15-03-2016 07:08
Člen

Příspěvek: 59
Založený: 21.10.15

A to děláte jedině dobře !!!!
KRLESS!!!
 
Xpat
Afrika bude!!!
Přidané 15-03-2016 11:44
Člen

Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15

Zda se ze DCT ma jeste docela mouchy:

http://www.africa...hgear.html
 
blejdamint
Afrika bude!!!
Přidané 15-03-2016 21:03
Člen

Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11

kali vodu Bedrichu.............
Upravil blejdamint dne 15-03-2016 21:03
blejdamintxr650r
 
prezi
Afrika bude!!!
Přidané 16-03-2016 09:11
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Příspěvek: 4047
Založený: 20.04.10

Motoride.sk: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
 
www.CENDURO.cz
vilemx
Afrika bude!!!
Přidané 16-03-2016 10:08
Člen

Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15

prezi napsal:
Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin

Sice se tam prsí, jací to jsou zkušení motonovináři, pak ale ani nenajdou šroubky na seřízení zadního tlumiče a ty okrasné rámy považují za padáky helpless Kdyby si alespoň prolistovali příručku, tak si i to nenastavitelné sedlo mohli snížit. hilarious Neměl Zeman s tím hodnocením novinářů nakonec pravdu? hmm
Upravil vilemx dne 16-03-2016 11:46
 
abbe Faria
Afrika bude!!!
Přidané 16-03-2016 22:37
Člen

Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15

No když to testuje Awia zo Slovenska-zarputilý to jezdec na BMW tak to už o něčem svědčíGrin
Je to stejný jako když někdo celý život jezdí favoritem a pak mu dají fungl pasatdog
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 192

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.36 sekund 403,255,525 návštěv