Pneu Mitas
|
Joe |
Přidané 28-03-2016 21:13
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
Cidas napsal:
Joe: Vyrábějí se ještě ty Rockridery? Nikde nejsou dostupné...
Prověřím, zda jsou skladem
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
bacaono |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 08:28
|
Člen
Příspěvek: 64
Založený: 13.02.11
|
Cidas napsal:
Joe: Vyrábějí se ještě ty Rockridery? Nikde nejsou dostupné...
Vyrábajú. Dodaná predná 90/90 21 teraz 16.3.2016 už nie s logom SAVA, ale s logom MITAS.
''
Najhoršia smrť je z vydesenia, takže pohoda, klídek, tabáček. |
|
|
|
Cidas |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 08:45
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
Bacaono: Napíšeš, prosím, nějakou referenci na tu gumu? Moc toho o ní na netu není...
"Míra dálky je toulka..." |
|
|
|
bacaono |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 09:46
|
Člen
Příspěvek: 64
Založený: 13.02.11
|
Momentálne mám zadnú SAVA MC23 140/80 18 na XR650R v kombinácii s prednou metzeler six days. Nejazdím žiadne extrémy a tá guma sa mi svojimi univerzálnymi vlastnosťami pozdáva. Keby sa robila aj v 17" rozmere, bola by to jasná voľba na XRV750 dozadu...... pocitovo lepšia a istejšia ako E09
Túto prednú som nebral pre seba. Bude ju obúvať kamoš na XT660Z, ale samozrejme ak budú nejaké poznatky tak ich posuniem.
Najhoršia smrť je z vydesenia, takže pohoda, klídek, tabáček. |
|
|
|
Cidas |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 09:51
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
Zajímají mě hlavně vlastnosti na asfaltu a nájezd. V offu to bude asi dobré už od pohledu na dezen.
"Míra dálky je toulka..." |
|
|
|
bacaono |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 10:39
|
Člen
Příspěvek: 64
Založený: 13.02.11
|
Niečo je tu: http://www.cendur...post_45624
Pokiaľ vydrží aj predná aj zadná 8000km na LC8, tak na afrike vydrží predná minimálne tak isto a zadok určite viac.
Otázka je, či bude MITAS dávať do formy od SAVA rovnakú zmes. Pokiaľ nie, bude ešte veľa otáznikov.
Najhoršia smrť je z vydesenia, takže pohoda, klídek, tabáček. |
|
|
|
petrOV |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 10:50
|
Člen
Příspěvek: 222
Založený: 14.11.12
|
Když už se tu řeší ty Mitasky. Já je jezdil naposled na Jawě, od té doby to dění sleduju a mám z toho spíše rozporuplné pocity - jednou "vadná" směs, pak se trhají figury(jasně, musí být správný tlak a rychlost se nemá přehánět), pak zase někomu utíká po delším stání.
Tohle u K60 Scout neznám, gumy mám nafoukané i po 5ti měsících stání, figury drží, jen jsou dořezané od ostrých šutrů, směs v pohodě, berou i na trávě, bahno samozřejmě konečná.
Stojím ale před otázkou kam dál - i přes to všechno bych chtěl zkusit E-09 Dakar dozadu a dopředu buď TKC 80 nebo Mitas E-10 Dakar, neumím se ale rozhodnout, rozdíl by měla být snad jen cena ve prospěch Mitasu? Teda alespoň podle toho, co jsem četl.
Pneu klasika pro mastodonta 150/70-17 a 110/80-19. |
|
|
|
12345 |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 12:10
|
Člen
Příspěvek: 1074
Založený: 02.05.10
|
Cidas napsal:
Zajímají mě hlavně vlastnosti na asfaltu a nájezd. V offu to bude asi dobré už od pohledu na dezen.
No jo,na asfalt budou vynikající...to je na nich vidět už na první pohled |
|
|
|
Flash |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 12:29
|
Člen
Příspěvek: 782
Založený: 02.08.10
|
já jezdil více gum (karoo,anakee, mitas, dunlopky, metzeler tourance aj.), teď jezdím poslední roky hlavně ty mitasy jak Céčkové na enduro (Yamaha TT) tak kombinaci co píšeš E09 zadek a E10 předek na Yamaha Xt1200z (stejnej rozměr jakej píšeš).
s gumami jsem spokojen, poměr ceny výkon splňují a devítka je fakt odzoušená
a jen taková rada na konec:
nesleduj co se píše na forech, kolikrát to jsou úplný nesmysly od teoretiků, kteří to ani neměli v ruce natož jezdili(jak moto tak i gumy apod.)
ještě takový příklad:
anakee 3 po spoustě dobrých referencí na internetu jsem koupil, jel jsem francii a zpátky na mastodontu a po příjezdu domů jsem ji sundal, leží mi rok v garáži a na moto si ji už nedám.. a to to 90% lidí chválí, je to o kusech a jak co každému vyhovuje
If you see the flash, it's already too late |
|
|
|
HonzaH |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 15:12
|
Člen
Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10
|
Joe - mám dotaz, v jiném vlákně je uvedne odkaz na pána z autoklubu kde v textu o problémech nové STK píše, že:
"...Tady bývá velmi častým prohřeškem použití pneumatik určených pro soutěže (FIM) v běžném silničním provozu – i kdyby se jednalo o dojetí z enduro trat i domů. Správný postup je stejný jako v případě soutěžních motocyklů – mají se naložit do auta nebo na vlek a domů odvézt jinak než po ose."
žil jsem v tom, že FIM jsou homologované pro silniční provoz? Je to tak nebo pán z autoklubu píše něco co není úplně pravda.
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009 |
|
|
|
qwert |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 15:52
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Cidas napsal:
Zajímají mě hlavně vlastnosti na asfaltu a nájezd. V offu to bude asi dobré už od pohledu na dezen.
Jak říká flaška,nedej na trouby co poznají podle vzorku jaká je guma.Tenhle vzorek už jsem měl ještě na Savě a na asfaltu žáden problém.Samotný Mitas o ni píše:Moderní dezén pro přední i zadní kola cestovních enduro motocyklů. Velmi dobré jízdní vlastnosti na silnici i v lehkém terénu.A že je schválená pro 170kmh taky něco napovídá.. |
|
|
|
Cidas |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 16:05
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
To rád slyším. Už delší dobu přemýšlím nad nějakou alternativou za přední TKC.
"Míra dálky je toulka..." |
|
|
|
qwert |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 16:17
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Nebo zkus Pirelli MT 21 Rallycross, dost podobný vzorek.. |
|
|
|
petrOV |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 19:36
|
Člen
Příspěvek: 222
Založený: 14.11.12
|
Flash>no já četl hlavně advridera a příspěvky, kde jsou třeba i fotky toho, kde s danýma pneu jezdili a kolik na nich ujeli. Každopádně díky za potvrzení E10ky, litr radši projedu v benzinu než ho dát za TKCčka.
|
|
|
|
Flash |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 21:13
|
Člen
Příspěvek: 782
Založený: 02.08.10
|
petrOV napsal:
Flash>no já četl hlavně advridera a příspěvky, kde jsou třeba i fotky toho, kde s danýma pneu jezdili a kolik na nich ujeli. Každopádně díky za potvrzení E10ky, litr radši projedu v benzinu než ho dát za TKCčka.
počítej s tím, že se Ti předek se špalkoidní gumou oskáče a to dost.. takže spíš ho nesjedeš ale vyhodíš oskákaný s ojetým zadkem
kombinace na alá enduro devítky vzadu a desítky se mi vcelku zamlouvá, desítka vzadu není povedená.. mizí před očima a nemá takovou trakci v blátě (ale to nemá žádná homologovaná guma na mastodont)
jak je bláto, tak gazovat a jak se zastavíš, tak už Ti nepomůžou ani svatí, hehe
teď mi celá motorka díky té oskákané gumě hopsá jak kamzík
If you see the flash, it's already too late |
|
|
|
Hapo |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 22:51
|
Člen
Příspěvek: 29
Založený: 03.01.14
|
Teď dojíždím TKC 80 na obou kolech (už cca 14000 km), přední od cca 10000 km se už zubatí a poskakuje víc a víc... Velmi dobré gumy pro normální zacházení na asfaltu a v terénu pro můj amatérský styl jízdy zatím nejlepší (oproti E-07 na XTZ 660 s vynikajícím nájezdem a nejistotou na trávě a na trávě absolutně nedržící Pirelli Scorpion - silniční vzorek- na TT 800). Hlavně jsem u TKC 80 velmi spokojen s gripem hlavně předního kola, oproti jiným gumám se siln. vzorkem a taky oproti E-07, která i na suché trávě podjížděla.... A na asfaltu se TKC 80 dá položit skoro jak siln. guma, běžně s TT 800 drhnu stranou podrážky s nohou na stupačce o vozovku a to su lehká váha! Jsem rád, že jsem je mohl testnout a ojet, jen díky tomu, že byly ani ne 1mm jeté za velmi dobrou cenu. Za 1-3 měs. bude na zadní E-10 (E-09 jsem moc nechtěl, protože desítka se TKC 80 podobá víc a není tak radikální - drtivou většinu km najedu na asfaltu) a asi v tu dobu taky dojde i na stejnou přední, protože to poskakování v určité rychlosti už mě moc nebaví - možná by to zlepšilo převážení, ale s celou sadou to bude lepší pro porovnání vůči celé sadě TKC 80....
Upravil Hapo dne 29-03-2016 22:52 |
|
|
|
jencekgs |
Pneu Mitas
Přidané 29-03-2016 22:56
|
Člen
Příspěvek: 1269
Založený: 03.05.10
|
Tak ja mel E10 ve predu a E09 v zadu. Zaver. E10 uz nikdy, radsi tkc. V zadu s e09 velka spokojenost. Na ceste nemam problem, na sotoline drzi perfektne. Na E10 jsem dal Rumunsko a pak ji oskakanou vyhodil. Na E09 jsem dal po Rumunsku jeste Off alpy a porad ji mam nazutou. Sundam ji az letos pred dovo.
Jinak kdo me zna, vi ze jezdim pomalu a v terenu hlavne opatrne. Za sebe E10 v predu nemuzu doporucit.
S Rablenkou cestou necestou |
|
|
|
Hapo |
Pneu Mitas
Přidané 30-03-2016 22:45
|
Člen
Příspěvek: 29
Založený: 03.01.14
|
Před tou E-10 jsi ve předu měl co, že se ta Mitaska poté moc neosvědčila? Z jakého pro tebe negativního důvodu ji ve předu nedoporučuješ? Ujíždí v náklonu na asfaltu víc než TKC 80? Specifikuj to trochu. Možná je problém v tom, že není moc "kompatibilní" s tvým strojem, který se od mého celkem podstatně odlišuje... Čím těžší stroj a čím větší (razantnější) používání př. brzdy, tak tím se pochopitelně dříve a více "oskáče". Rozepiš se trochu podrobněji, proč ty E-10 většina lidí moc nemá v oblibě. Já v terénu jezdím taky relativně opatrně a vzadu i vpředu mě TKC 80 plně vyhovovaly na všech druzích terénu i neterénu. Proto nemám důvod dávat na zadek "radikálnější" E-09. Sedí vzadu líp a míň se sjíždí než E-10? ...teď je to vlastně už pasé, čeká na výměnu....
Upravil Hapo dne 30-03-2016 22:45 |
|
|
|
jencekgs |
Pneu Mitas
Přidané 31-03-2016 19:22
|
Člen
Příspěvek: 1269
Založený: 03.05.10
|
Tak na zadni e09 dam cca 10tkm, to stejne na tkc. Na silnici nevidim rozdil a v terenu mi prijde e09 lepsi jak Tkc.
Predni e10 mi nevydrtela ani 5tkm a byla tak oskakana ze se na ni uz nedalo jezdit. Tkc vydrzi cca 10tkm.
Jezdim opravdu kochaci tempo, tak skoro nebrzdim.
Takze tkc dopredu a e09 dozadu mi vyhovuje.
S Rablenkou cestou necestou |
|
|
|
Hapo |
Pneu Mitas
Přidané 31-03-2016 20:36
|
Člen
Příspěvek: 29
Založený: 03.01.14
|
Díky za odpověď, sice jsem čekal nějakou zmínku o porovnání přilnavosti na silnici, ale i tak dík! Na zadek dám E-10 a předek prozatím asi to stejný, ať mám komplexní porovnání. Myslím, že na nich i tak najedu víc km než ostatní spotřebitelé.... |
|
|