TRIUMPH TIGER 955i
|
tonybeny |
Přidané 03-02-2013 16:50
|
Člen
Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11
|
Co máš? Náhradu za originál a bez zvýšené propustnosti? Nebo máš KN jako skoro každej? |
|
|
|
motoblb |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 03-02-2013 18:17
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
KN jako skoro každej,protože nevím,že by ho někdo v náhradě dělal tady ho máš za 1042,- krejcarů http://www.motodi...tr-kn.html
Upravil motoblb dne 03-02-2013 18:21
www.motodilyhavirov.cz |
|
|
|
tonybeny |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 03-02-2013 20:02
|
Člen
Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11
|
Když já těmle filtrům moc nevěřím, jeden doma mám na čtyřkolce. Co to múže odfiltrovat, když je skrz to vidět. |
|
|
|
xx6 |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 03-02-2013 20:39
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
nevím, jezdím v tom i v prachu a sem spokojenej. Po páru tisících je to zaprané jak sviňa. KN mám i na Kawě a taky spokojenost. Ono to prospouští jen vzduch, né bordel... Proto to stojí tolik... tohle není obyč drátěnka či košíčky z motoshopu za 250 kč/ks |
|
|
|
tonybeny |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 03-02-2013 21:04
|
Člen
Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11
|
A jak často ho čistíš? |
|
|
|
xx6 |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 03-02-2013 21:38
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
nevím, jak je třeba - když mám pocit, že to blbě táhne. Ale řekněme co 6 tis km. Ono by zálaželo na stylu jízdy. Ale svého Tigera používám už více méně jen na off a dovolené. Na běžné ježdění mám sajdu |
|
|
|
PetrAT |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 04-02-2013 01:38
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
tonybeny napsal:
A jak často ho čistíš?
Klidně vem to KNko co Ti nabídl motoblb
Jezdí to i spousta lidí na Afrikách
Vem si k tomu rovnou tu čistící sadu, přijde asi na 300,-
A čisti podle potřeby
Když se vrátíš z Albošky a nebo Rumunska , tak ho vyčisti a jezdi dál
|
|
|
|
marvy |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 04-02-2013 07:48
|
Člen
Příspěvek: 262
Založený: 24.02.11
|
Měl jsem stejný dilema, tak jsem chtěl pořídit Pipercross (je prací a víc molitanovej) a když jsem ho nesehnal, tak jsem nakonec pořídil taky KN.
Je mi jasný, že na jinejch motorkách je k těm filtrům daleko lepší přístup. Řekl jem si, že ho zkusím čistit jednou za sezonu a rovnou budu dělat ventily. Teď až bude tepleji mě to čeká poprvé překvapení po 14000km. Tak jsem zvědavej jak bude vypadat. Za celou sezonu jsem nepociťoval, že by Tigr jel hůř. Doufám, že by to mohlo jednou za rok stačit, teda pokud nepojedu Tunis, nebo Maroko.
|
|
|
|
xx6 |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 04-02-2013 09:33
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
marvy> tak podle mne to stačit bude... KN na kawě (cestovní mašina) sem dělal po 10 a vždy byl ok. nebylo na něm skoro nic poznat. Ono nejvíc se to nažere, když jedeš za někým kdo práší - zažil jsem to před lety v Albošce, kdy sem jel druhý a abych se neztratil, držel sem se prvního |
|
|
|
Bluzka |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 19-06-2014 07:15
|
Člen
Příspěvek: 30
Založený: 06.06.14
|
Ahoj,
sice se tu nějaký pátek už nic moc neděje, ale chci se poptat majitelů tigrů na pár otázek.
1) enduro stupačky - jak jste kdo řešil? Dají se někde sehnat už hotové, nebo jste upravovali jako daliss z jiných modelů?
2) přední vidlice - progresivky jste kupovali podle typu, nebo jste si nechali udělat někde na zakázku?
3) zadní tlumič - máte někdo skušenosti s hyperpro pro tigra? Nikde jsem ho totiž na netu nenašel (asi neumím hledat)
4) diagnostika - může mi prosím poslat někdo odkaz na stažení diagnostiky + poradit jaký kabel koupit?
Vím, že některé info by se dalo někde dohledat. Něco z toho jsem už i dokonce četl, když jsem se pro tigra rozhodoval, ale nějak to nemůžu najít
|
|
|
|
qwert |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 19-06-2014 07:33
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
tonybeny napsal:
Když já těmle filtrům moc nevěřím, jeden doma mám na čtyřkolce. Co to múže odfiltrovat, když je skrz to vidět.
Dělali kdysi testy a originál papírák zachytil nejvíc.Taky jsem mírně skeptik i když ho používám taky.Těch 40% vzduchu navíc ale často obnáší postavit motorku na brzdu a seřídit bohatost a to i výměnou trysek za větší.. |
|
|
|
marvy |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 19-06-2014 08:34
|
Člen
Příspěvek: 262
Založený: 24.02.11
|
Bluzka >
1) kámoš měl na 955ce stupačky z Turatechu cca 2500kč
2) origál by taky měli bejt progresy, ale stojej za hovno. Tady ti poradí Daliss (má tuším Hyperpro)
3) zadní tlumič si nech zrepasovat u Procházky a pružinu vem taky od něj prochymoto.cz (je to mistr na tlumiče. Je fakt vyhlášenej.
4) http://tuneecu.com/
Asi jsem divnej a proto mám v motorce tříválec a boxera v autě ;-) |
|
|
|
Bluzka |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 19-06-2014 10:33
|
Člen
Příspěvek: 30
Založený: 06.06.14
|
marvy napsal:
Bluzka >
1) kámoš měl na 955ce stupačky z Turatechu cca 2500kč
2) origál by taky měli bejt progresy, ale stojej za hovno. Tady ti poradí Daliss (má tuším Hyperpro)
3) zadní tlumič si nech zrepasovat u Procházky a pružinu vem taky od něj prochymoto.cz (je to mistr na tlumiče. Je fakt vyhlášenej.
4) http://tuneecu.com/
Díky moc za odpovědi. cena za stupačky 2500 mi přijde trochu moc, asi budu muset něco povařit sám. zadní tlumič nechám udělat asi přes zimu. Zatím je ještě OK, ale chci mít ve všem jistotu. |
|
|
|
xx6 |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 19-06-2014 13:13
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
1) stupacky dělané upravené z TA. Dají se lehce vyrobit. Tt zbytečné
2) přední pružiny dělané na míru za litr - viz můj web
3) vzadu hyperpro menene u prochyho. Investice se vyplatí! |
|
|
|
Waca |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 15-07-2017 14:39
|
Člen
Příspěvek: 138
Založený: 03.06.15
|
Ahoj, trochu koukám po Tigerovi 955i. Jaký je rozdíl mezi modelem s drátěnýma kolama a s loukotěma ? |
|
|
|
labakov |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 17-07-2017 10:24
|
Člen
Příspěvek: 18
Založený: 09.10.13
|
Ahoj, co si pamatuji:
- litá vs drátěná - drátěná sice vypadají lépe, ale litá se lépe čistí a navíc jsou bezdušové (tj. pripadne pichnuti se lepe resi (knoty))
- změněné přední tlumiče a myslím že i trochu geometrie - s litými koly má lepší ovladatelnost, nepotápí se předek. U dráťáků to byla známá bolest, řešilo se jinými pružinami. Udajne model s litymi koly se chova vyrazne lepe (nemel jsem moznost nikdy porovnat tak ze bych presedl z drataku na litaky)
- upravená převodovka - hladsi chod
- pak ještě změna byla pro 2006, kdy to dostalo spodek motoru, kryty a udajne i hlavy z budoucí 1050
- s litými koly maji lepsi vybavu - ve standardu uz tusim bylo vyhrivani rukojeti, centralni stojan...
|
|
|
|
Waca |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 17-07-2017 12:58
|
Člen
Příspěvek: 138
Založený: 03.06.15
|
Dekuji za info. Jeste co jsem si vsimnul z fotek tak u novejsich modelu jsem si nevsiml altiku z leve strany motorky. Daly altik nekam jinam nebo to ma uz motorkovy altik? |
|
|
|
labakov |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 17-07-2017 15:53
|
Člen
Příspěvek: 18
Založený: 09.10.13
|
ten altik bokem byl nekdy driv, ale jak presne nevim. Na mem (reklamni vlozka: je k prodeji:-))) je altik pod levym krytem, standardni motorkovy. |
|
|
|
Waca |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 17-07-2017 20:46
|
Člen
Příspěvek: 138
Založený: 03.06.15
|
Tak to je škoda, autovej altík je na cestovní mašině podle mě velký + .....pošli odkaz na moto ;-) |
|
|
|
Medved 77 |
TRIUMPH TIGER 955i
Přidané 18-07-2017 05:19
|
Člen
Příspěvek: 1014
Založený: 13.12.11
|
Waca napsal:
Dekuji za info. Jeste co jsem si vsimnul z fotek tak u novejsich modelu jsem si nevsiml altiku z leve strany motorky. Daly altik nekam jinam nebo to ma uz motorkovy altik? Altík venku má Tiger 900i
Medved 77 přiložený následující obrázek:
[138.85Kb]
Upravil Medved 77 dne 18-07-2017 05:31
Neper se,život ti dá do držky sám. |
|
|